volgens mij wil iedereen op SF dit...
Passie heeft iedereen, maar alleen tallent drijft boven. Als je kan blijven watertrappelen zonder te verzuipen komt de rest vanzelf.
Er zijn genoeg bedrijven of personen die je kunnen helpen... als je daar budget voor hebt lol.
suc6!
Ehh Mijns inziens komen de grootste talenten helemaal niet bovendrijven maar blijven ze juist diep 'onder water'.
Voor echt goede muziek is zelden plaats in de breinen van de gemiddelde mens.
Wat wel boven komt drijven is datgene waarmee andere mensen geld denken te kunnen verdienen en daarvoor hoef je helemaal geen virtuoos artiest te zijn, maar iemand die marketingtechnisch gezien goed in de markt zou kunnen vallen bij zoveel mogelijk ( a-muzikaal) koopvee.
Als je het wilt maken in de muziekbusiness kun je het beste een gek kapsel nemen, en melodien maken die zo eenvoudig zijn dat ze na 1 x horen blijven hangen , want net als mensen die zooi bij de macdonalds naar binnen gooien willen ze ook dat soort muziek. Snel verteerbaar en niet bij nadenken.
OF... je moet zo geniaal zijn zijn als bv Frank Zappa, Amon Tobin, Squarepusher Herbie Hancock, Miles Davis en meer van dat kaliber, dat kan ook natuurlijk. En dan vind je publiek je vanzelf wel ( al dan niet nadat je dood bent).
Ik zou zeggen, gewoon je muziek op internet zetten op veel muziekwebsites n hopen dat de juiste mensen het horen en proberen te netwerken.
Mensen die jou hier op synthforum zouden willen helpen zouden zichzelf eerst helpen als ze die kennis hadden waarschijnlijk. Maar ik vond Google wel een hele goeie tip verders.
Maar effe serieus... oh, wacht dat was ik al.
Succes!