Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Wanneer ik een image heb gemaakt met mijn instabiele computer van de C-schijf...
En ik zet deze op een andere interne schijf in dezelfde PC, over een nieuw geinstalleerd windows..
Heeft de Image op de nieuwe schijf dan nog precies dezelfde instabiliteit als dat deze had op de vorige schijf, of past het zich een soort van aan de nieuwe besuringsysteem ?
Charles Babbage schreef:On two occasions I have been asked, 'Pray, Mr. Babbage, if you put into the machine wrong figures, will the right answers come out?' I am not able rightly to apprehend the kind of confusion of ideas that could provoke such a question.
Sandertje:
Je zegt dus eigelijk dat je een image wel op een andere computer kunt zetten ...? In tegenstelling tot een paar andere hier die zeggen dat het niet gaat...
Bij mij gaat het niet...
Elke HD heeft ook z'n Serie nummer dacht 'k ??
en "De Image partitie moet even groot zijn als de eigen'lke partitie"
alƩ, 'k gebruik nu wel een oude versie van driveimage...
en van 'sysprep' heb IK nog niet gehoord...
??? tja ??? Een image is wel partitie gebonden....Nee joh, serienummer staat helemaal los van werken met images.
Ooit eens het moederbord in Windows vervangen door iets van een ander merk? Je hardware-combinatie wordt gebruikt als unieke sleutel zodat Windows weet waar het op geregistreerd is. Harddisk of CD-rom toevoegen is niet zo'n probleem.Je zegt dus eigelijk dat je een image wel op een andere computer kunt zetten ...?
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk want het sysprep-trucje is ook niet triviaal.In tegenstelling tot een paar andere hier die zeggen dat het niet gaat...
Poepen in de broek, geeft nix. Dat deed ik ook wel eens ooit...
Maar doet Nothon ghost dat uiteindelijk wel het plaatsen ook al is de doelstation veel groter dan de backup zelf...?