[Hardtechno] Face Down

Ik vind hem niet slecht klinken.
ik zou alleen alleen die kick er beter uit laten komen, zoals in je track save tonight.

Ik weet niet met welke idee je de track gemaakt hebt, hij is echt wel lache enzo, maar als volwaardige track is er te makkelijk over gedacht naar mijn idee. Die sample vind ik echt niet kunnen, slecht geknipt ook.

Laatst gewijzigd:
Heb je het nu over face down of save tonight? Wat vind je niet kunnen aan de sample? Enja volwaardige tracks, weetje die zijn beiden in een paar uurtjes gemaakt en live opgenome. Tuurlijk zijn ze niet "volwaardig" :) maar kben er zelf al wel tevreden over, tis nog geen echte propere hardtechno maar ik ben nog aan het leren. Misschien heb je nog wat tips voor me?

Greets

Ik heb het over Face down, die sample is al vaak gebruikt, ik vind de sample kinderachtig en hij is slecht geknipt waardoor hij niet sync loopt met je muziek.

Verder vind ik de track meer een basis, een soort lege pizzabodem waar de smaakmakers nog op moeten, alleen een gesidechainde hihat daar red je het niet mee. Stop er eens een trommeltje of een synthsound bij, misschien knapt het daarvan op.

Aan de andere kant, in een paar uurtjes gemaakt dan is het al best knap zo en als jij tevreden bent en veel lol hebt gehad in het maken van deze track, zou ik gauw met een andere beginnen.

ps:

Enja volwaardige tracks, weetje die zijn beiden in een paar uurtjes gemaakt en live opgenome. Tuurlijk zijn ze niet "volwaardig" maar kben er zelf al wel tevreden over, tis nog geen echte propere hardtechno maar ik ben nog aan het leren.

Als er in het topic staat, schranz voor de liefhebber, dan verwacht ik wat meer dan een track waar 2 uurtjes aan gewerkt is, sorry! verkeerde verwachtingen van mijn kant.

:baco:

Oke, je hebt wel gelijk. Tis mss wat overhaast gepost, kga in men volgende zeker wat meer werk steken.
Toch bedankt voor je eerlijke commentaar! :okdan:

(p.s.: maak je zelf ook wel eens schranz?)
Cheers

Back