Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... Geen gewogen toetsen vind ik niet zo erg, kan ik alleen maar sneller spelen.. Het moet echter wel (zoals op de motif) mogelijk blijven om met gevoel te spelen en door middel van vingeraanslag het volume te bepalen.Hmmm ok... Maar ik heb op dit moment een budget van 1700 euro. Veel meer wil ik er eigenlijk ook niet aan uitgeven en m'n motif xs7 doe ik ook zeker niet weg want die bevalt me erg goed.
Het gaat dus puur om een nieuwe investering in een mooi klinkende piano voor live-gebruik in een coverband en het liefst ook nog mooie orgels e.d.... Geen gewogen toetsen vind ik niet zo erg, kan ik alleen maar sneller spelen.. Het moet echter wel (zoals op de motif) mogelijk blijven om met gevoel te spelen en door middel van vingeraanslag het volume te bepalen.
Als je een V-Machine (http://www.feedback.nl/computer/sm-pro/v-machine) bij een NE3 koopt is het probleem dat je niet kunt layeren toch opgelost?

Het Hamerfall keyboard
Nord Stage Compact - 73 halfgewogen 'hammerfall' toetsen
Nord Electro 3 - 61 of 73 halfgewogen 'hammerfall' toetsen

Lolwut![]()