software

yannisvds

Nieuwkomer
Hej allemaal!
Ik ben nu al een tijdje bezig met 'producen' en nu ik mijn MIDI-contollers heb kan ik er eens echt mee beginnen. Software blijft echter het lastigste punt. Aanvankelijk wou ik gewoon Ableton aanschaffen waar ik ondertussen al een beetje mee kan werken, ook de instrumenten die inbegrepen zijn vind ik zeer interessant. Bovendien heb ik een LITE versie gratis gekregen bij een van mijn controllers en kan ik dus goedkoper de volledig versie kopen. Nu keek ik eens rond en als ik het goed begrepen heb zitten in de volledige live versie helemaal niet veel instrumenten, in tegenstelling tot de suite-versie. Die komt dan al wel op een 700 euro, en dus dacht ik ook eens een kijkje te nemen bij cubase. Maar het is me niet echt duidelijk of hier eigenlijk instrumenten bij zitten. Ik zou echt blij zijn met jullie raad, ik ben al lang aan het twijfelen en zo geraak ik maar niet toe aan het 'echte' werk, jammer genoeg. Ik heb nu de UC-33 en de M-audio Axiom controllers, en ik ben ook aan het uitkijken naar de korg legacy collection, wat raden jullie me aan? Ik hoop dat jullie me eindelijk op weg kunnen helpen.
alvast merci! :doei:

Back