Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
5. Pro-One heeft maar 1 LFO, de MP heeft er 2.
.

koop dan een pro one ,ik zou niet zo snel een moog halen
Ik vind die cs30 ook een toppertje die gaat er zeker weer komen, die monopoly gaat de deur weer uit denk ik ,heeft geen toetsten.iemand intresse?

het kan , je kunt nog verder gaan , voor je weet heb je zelf een formant gebouwd. heb me vaak zoiets voorgenomen , maar er nooit echt de tijd voor gevonden. dan verkocht ik hem weer en schafte een aan met wel een standaard geintergreerde noisegenerator.Ach een beetje roeren met een soldeerbout en er gewoon 1 inbouwen...moet toch kunnen??? Er is hier ergens nog een thread met een gemodde Prodigy, volgens mij zat daar nu wel noise op...ik ga ff zoeken..
en echt waar noise circuitjes zijn zo gebouwd, stelt niks voor....paar torren etc en voila noise...
hehe
damn opeens wil iedereen een monopoly
zo krijg ik er natuurlijk nooit meer ƩƩn....

wat gaatie koste,...........
werkt alles nog zonder toetsen,..
dus de arp/unison dingen enso ?
![]()
het kan , je kunt nog verder gaan , voor je weet heb je zelf een formant gebouwd. heb me vaak zoiets voorgenomen , maar er nooit echt de tijd voor gevonden. dan verkocht ik hem weer en schafte een aan met wel een standaard geintergreerde noisegenerator.
het hoort er gewoon bij, durf te beweren: anders mis je de helft van de sounds !
zag trouwens in engeland de moog voyager classic voor 1500euro nieuw. da's ook niet mis, zeker met al die dure vintage synth's van tegenwoordig, toch echt misschien een alternatief.
Ik weet niet ik denk dat een synthslager hem onderhanden heeft gehad.
staat wel een foto in die Macbethtread hij staat nu bovenop mijn M5

jij heb die vermona niet zeuren -ook fet 4x synth compleet los te proggen
maar niet die monopoly gadgets ,..x/y /sync/freq mod foefjes
ruil m tegen die van rombraz![]()

ben een grote moog fan, maar een synth zonder noisegenerator ( prodigy, lp ) vind ik geen synth aan.

Vermona is al langer weg, vond de osc'en geen mooi karakter hebben, Korg daarentegen, polysix, erg mooi, heel ruizig, wollig... M/P lijkt me erg fijn![]()

aaah dan snapikt
tsja er zijn niet egt ...egte tegenhangers vd monopoly
welke synth heeft nou zulkse specs ???
byna aleen een semi modulaire kost weer ..........
check maar een korg 770 /700s
die filters en ring mod whaaaaaaaaaaa
is egt weers een heel ander pad van korg ...
dik & vuil
beter kank t weerniet omschrijven