Nogal duur imo, dit kan voor de helft vd prijs als je er eventuele transportkosten bijrekent...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Geen ervaring, maar ruim 1500 pond voor een DAW vind ik wel heel erg veel. Zeker als je let op de spec's van het systeem.
Ik heb mijn eigen systeem destijds (februari 2008 ) zelf samengesteld en in elkaar gezet. Zelf ben ik erg tevreden met deze setup.
Als je persé een pre-build DAW wilt kopen zou je eens kunnen informeren bij i4
Heel erg duur wil ik niet zeggen, wel een beetje duur.
Mijn i7 was €1350.
i7 2,66GHz cpu
ASUS P6T mobo
6GB DDR3 ram
1x 500GB hd
2x 1TB hd
Dual head video
USB 8x
FireWire 2x
600W voeding
stille fans
P.S. Dit is zonder OS, ik heb er W7 RC op laten zetten in de winkel.
Ik zou dan dringend van PC boer veranderen want ik heb net jou componenten door de site van mijn PC boer (in Belgie dus door de BTW in principe nog net iets duurder) gedraaid en kwam op 1000€ uit...
Het is trouwens een standaardfenomeen.
Als hetzelfde ouder wordt, is het goedkoper. Dat was altijd al zo met PC's.
True, daarom zijn pc's ook zulke verdomd slechte investeringen...
Is dit een goede geluidskaart voor op mijn computer en er een stage piano met midi in en out op aan te sluiten. Wil met usb werken en dus niet meer als 4 instrumenten tegelijkertijd opnemen. in mijngeval. draaitafels (pioneer cd-spelers , stagepiano )
http://www.i4muzique.nl/emu-0404-p-168.html
Alvast bedankt

CL4 geheugen presteert echt veel beter dan CL6 en is niet zoveel duurder. In mijn ogen is CL4 geheugen dus de betere keus.
hmm Virkaz heeft het over CL5 maar ik weet bijna zeker dat ie CL4 bedoelt.. of niet Virkaz??![]()
Ik kan alleen de derde link, die van terratec openen, dus ik weet niet wat voor andere geluidskaarten je al had geselecteerd.
Je specs zien er goed uit, wel heb ik wat tips:
Check de beschikbaarheid van (64bit) drivers voor de diverse hardware, niet alle hardwarefabrikanten ondersteunen dat. (zeker niet die van geluidskaarten)
Misschien is het handig om voor een moederbord met FireWire aansluiting te gaan. Dat beperkt je in de naaste toekomst niet voor of PCI of USB geluidskaarten.
eindelijk !