Furious5
ENOUGH ALREADY!
Ik ben op zoek naar een betaalbare 2e hands module voor het maken van dance muziek... Ikzelf heb een yamaha RM1x en ik vind de sounds een beetje aan de dunne kant... Als de sequencer is hij echter te gek...
Ik zat te denken om mischien een MC-505 aan te schaffen omdat ik daar veel positiefs over lees (JV engine, makkelijke interface). Ik ken hem zelf niet maar heb ook niet echt de kans om even verschillende apparaten te testen.. dus doe ik het graag met reviews op internet en aanbevelingen van anderen...
Maar omdat ik de sequencer dus niet zal gebruiken vroeg ik me dus af of ik niet beter een JV module kan kopen.. een JV-880 of een goedkope jv-1080.....
Wie heeft er een goede tip?
Wat ik belangrijk vind zijn:
-filters (lp,hp etc)
-goeie pad en string sounds
-goeie leadsounds...
-effecten onboard..
-makkelijk te editten
Grtz!
Ik zat te denken om mischien een MC-505 aan te schaffen omdat ik daar veel positiefs over lees (JV engine, makkelijke interface). Ik ken hem zelf niet maar heb ook niet echt de kans om even verschillende apparaten te testen.. dus doe ik het graag met reviews op internet en aanbevelingen van anderen...
Maar omdat ik de sequencer dus niet zal gebruiken vroeg ik me dus af of ik niet beter een JV module kan kopen.. een JV-880 of een goedkope jv-1080.....
Wie heeft er een goede tip?
Wat ik belangrijk vind zijn:
-filters (lp,hp etc)
-goeie pad en string sounds
-goeie leadsounds...
-effecten onboard..
-makkelijk te editten
Grtz!
). Ik heb zelf een XL-1 gehad, erg makkelijk te editen zijn ze niet, maar wel heel divers en goed qua klank, veel verschillende filters, helel diep te programmeren met meerdere layers en een uitgebreide mod matrix. en zoals ik al zei, uitbreidbaar met nieuwe sounds.