Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yamaha RS7000 niet vergeten.
De enige grote schermen zitten op laptops (of ze worden extern aangesloten), en des te meer je in 1 doos wil proppen voor dezelfde prijs, des te sneller kom je op een laptop uitDe Rs-7000 is inderdaad een leuk ding en nog vele die hier werden opgegeven!!!Ik heb er velen van al kunnen testen maar mij valt altijd dat kleine lcd schermpje tegen.
.Ik vind dit soort dingen meer laptops waaraan een toetsenbord gelijmd is dan echte grooveboxen. Er zijn niet echte groovebox-achtige sequencers, vind ik zelf dan, al komt Live's Session mode er misschien een beetje in de buurt.Zijn er niet meer van dit soort?!

De mc909 is een erg handig toestel en je kan samplen maar hij mist toch wat karakter....
Nee joh,..Bij een mc909 zit het karakter helemaal bovenin,.. in het midden,.. Net boven de schouders van de eigenaar!!

Nee joh,..Bij een mc909 zit het karakter helemaal bovenin,.. in het midden,.. Net boven de schouders van de eigenaar!!