Goeie vraag, bij 3C kost hij met 50% korting €64,69. Misschien staat de 3 voor een lagere opslag dan bij 6?Dit is bij Highland 6C.. geen idee verder wat dat te maken heeft met 3C ??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goeie vraag, bij 3C kost hij met 50% korting €64,69. Misschien staat de 3 voor een lagere opslag dan bij 6?Dit is bij Highland 6C.. geen idee verder wat dat te maken heeft met 3C ??

Maar ach..'n tientje verschil is ook niet zo heel veel.
Nee, ze zijn erg van de 'gamification', dus je kunt voor hele rare dingen ineens kortingsbonnen krijgen (bijvoorbeeld voor dagelijks je tracking info controleren of door een aanbiedingenpagina te scrollen), maar die zijn dan ook weer alleen onder bepaalde condities geldig etc. Daarom gebruik ik aantal verkochte exemplaren en reviews als aanknopingspunt, omdat je dan tenminste weet dat ze een hoop traffic hebben en het spul ook meestal goed aankomt.Kortom: voor jullie is Ali niet echt duidelijker dan voor mij.
De tijd dat ze je rommel verkochten waar je bijstond (vooral in Hong Kong), is wel al lang voorbij.Dat ze je een poot proberen uit te draaien als je niet oplet.. dat is wel de bottomline..![]()
Misschien leuk als we allemaal een verschillende kleur hebben?Interessant om te testen bij v16.
Nice, dan ga ik er ook een bestellen, ik denk gewoon een zwarte. Hoewel, die oranje...

Trouwens, is het nog wat geworden met die Steinberg Midex+ die je hier in 2019 "voor een vriend" hebt opgehaald?I love dit forum..![]()
![]()
Jazeker, was voor @oberheim en hij was er blij mee. Ik dacht dat hij wel moeite had met een werkende Copy van Cubase voor de Atari vinden maar ik geloof dat een SF forumlid dat ook geregeld had voor em.Trouwens, is het nog wat geworden met die Steinberg Midex+ die je hier in 2019 "voor een vriend" hebt opgehaald?

Dat is mooi, fijn om te horen!
Of jouw flesje wijn in de smaak viel kan ik me helaas niet meer herinneren.
Hehe..
Als er Black Widows in zitten vind je vast nog wel een liefhebber op MP.Ik heb op dezelfde plek ook nog eens twee verrotte Peavey boxen gered...
Die gaan binnenkort maar eens naar de Milieustraat. Of zal ik ze nog bewaren voor het Museumplein?