Synthesist
Getoetst lid
Zojuist bericht gekregen dat een pakketje met Cubase 5 erin onderweg is naar mij. Ik ben heel benieuwd (en blij met de korting die Steinberg geeft als je student bent
)!
)!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)!Hi Dudes,
Ik heb Windows 7 als virtual machine geinstalleerd. Ik ga zo wel eens even proberen om Cubase op die versie te installeren.
Ik heb mijn Cubase 5 overigens ook bij Studio van Dijk gekocht. Goeie vent snelle afhandeling en goeie prijs.
Bij mij draait Cubase 5 als een zonnetje ik heb de laatste update ook gedraaid en de Reverence pluggin draait in tegenstelling tot de eerste versie nu ook prima.

Weet iemand of het normaal is dat er bij de EDU versie van cubase 5 geen handleiding zit? Zojuist de doos open gemaakt, maar het enige boekje dat erin zit is een getting started manual. Dat is wel jammer, want ik vind zo'n boek prettig.
Een educational versie zonder boek?
Lekker makkelijk leren dan he.![]()

Yep dat klopt alle EE's hebben geen volledige handleiding.

Ik heb het in eerste instantie geprobeerd op XP sp3 en op het moment dat ik bij de device manager op het plusje druk en de SKI remote aanklik, blijft Cubase hangen. Ik krijg dan de "dit programma reageert niet" melding waarna ik hem enkel geforceerd kan afsluiten. Ik heb het zojuist ook nog op mijn laptop met Windows 7 geprobeerd maar daar zie ik de SKI remote uberhaupt niet in de lijst....
Mja, ik heb Cubase 5.0.1. Opnieuw opstarten biedt helaas ook weinig soelaas. Ik open wel even een topic op cubase.net. Bedankt voor het meedenken![]()
Ze zullen zegen dat cubase 5 niet ondersteunt word door XP. Geneuzel ik weet, maar ze willen geen hulp meer bieden aan Xp gebruikers met cubase 5.
In de handleiding staat namelijk het volgende:• Windows XP (Home or Professional, Service Pack 2),
or Windows Vista (32-bit and 64-bit – see below)