Postcount omhoog?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jonge jonge, ik sluit me helemaal aan bij Zoidsity zijn post. Wat een para gedrag weer! Ik snap niet wat sommige van jullie denken verborgen/geheim te willen houden. In dit digitale tijdperk is ALLES terug te halen. Als je daar niet van houd dan zou ik zeggen, houd je vooral niet bezig op internet. jullie hebben zeker ook nog nooit een computer met harddisk verkocht. je zal die echt fysiek kapot moeten maken zodat al je gegevens meer op te halen zijn. Of geloven jullie ook nog in "format c:" Al die gegevens zijn gewoon terug te halen met gratis tooltjes en daar hoe je echt geen hogere wiskunde voor hebben gestudeerd. Je moet vooral veel posts op je naam hebben staan, dan speel je jezelf genoeg in de kijker en kunnen al de mods lekker in je oude PB's kijken, daar hebben ze wat aan. Denk je echt dat ALS ze het al zouden lezen, ze dat allemaal onthouden van 2000+ active leden. :kont:

jullie hebben zeker ook nog nooit een computer met harddisk verkocht. je zal die echt fysiek kapot moeten maken zodat al je gegevens meer op te halen zijn. Of geloven jullie ook nog in "format c:" Al die gegevens zijn gewoon terug te halen met gratis tooltjes en daar hoe je echt geen hogere wiskunde voor hebben gestudeerd.

als je je hele harddisk met nullen overschrijft of random data is het echt wel weg hoor! dan kan je alleen nog met hele dure apparatuur je files terughalen.

Jonge jonge, ik sluit me helemaal aan bij Zoidsity zijn post.
tuulk, iemand voor para uitmaken is altijd lachen ende leuk nateluurlijk vanuit je 'eeuwige vlakte'

want en dus, ik constateerde iets en was benieuwd waar die PB's van jaren geleden dan wel/niet vandaan kwamen...
maar da's mij inmiddels al duidelijk...

tuulk, iemand voor para uitmaken is altijd lachen ende leuk nateluurlijk vanuit je 'eeuwige vlakte'...

sorri 6, was niet hatelijk bedoeld.. :D

en nu is mijn teller ook ineens van 7700 nogwat naar 8258 gesprongen. en ik had nog wel zo het plan op 7777 mijn laatste post te doen.
waar komt dit nu weer vandaan?

Het aanpassen van de posts was weer een opschoonronde. Zoals ik al eerder meldde zijn er een hoop posts uit het 2001 tijdperk bij een eerdere database crash verloren geraakt (als in: wel aanwezig, maar niet gekoppeld aan de juiste gebruiker). In jouw geval zijn er oude posts uit die tijd weer aan je account toegevoegd.

Daarnaast zijn er in sommige gevallen (zoals bij jouw account ook Leo) wat dubbele accounts uit oude tijden samengevoegd, dat zal vast ook je PB count opgehoogd hebben toendertijd :)

dan wil ik wel dispensatie van de maar 1 keer per 3 dagen schop regel.
weet je wat, ik ga meteen even schoppen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back