AD-omzetter
Prophet_5.wav
Wie is die kerel die in elke avatar weer te zien is?
Die man met die baard.
Wel master eigenlijk.
Die man met die baard.

Wel master eigenlijk.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

goh die vraag (qua seperate thread) is nu al voor de 10e keer ofzo al langsgekomen...Wie is die kerel die in elke avatar weer te zien is?

Een soort blijk van ondersteuning en zo...

Overigens vind ik het wel jammer dat Smackos weg is, los van bovenstaande.
Maar ik was wel tevreden met m'n avatar.![]()

= enfantenfent-terrible-avant-la-lettre
Maar hoe kan je verder je support aan de mods tonen, ondanks dat je het jammer vindt dat Smackos weg is?
Graag het antwoord een beetje snel, morgen is het tijd voor m'n wekelijkse scheerbeurt...![]()

ik ben niet voor en ook niet tegen smackos, weet ook niet echt welke vieze woorden hij gebruikt heeft om zich zo in de nesten te werken, zoodaanig dat half nederland bereidt lijkt een baard te laten staan..................Precies, dus met een baard in je avatar spreek je officiele steun uit aan Smackos middels een stille guerilla tegen het onderdrukkende geteisem dat zich mod noemt?
En als je geen baard in je avatar hebt dan ben je natuurlijk tegen Smackos...? (a.k.a. the silent majority, dat moge duidelijk zijn).
Als dat waar is dan hebben de Smackos-gezinden nog een lange mars voor de boeg, dat moge duidelijk zijn.
.![]()

Tja...
Ik zal het maar eerlijk zeggen, toch...?
Het is een Noorse walvis expert, iets met voorplanting en zo.
De goede man heeft niets met syntesizers noch dit forum te maken, ware het niet dat een zekere Smackos aka Legowelt aka nog veel meer, maar eigenlijk Danny, die beeltenis als avatar verkoos.
Nu is Smackos een zeer goede muzikant en kunstenaar, maar ook een enfent-terrible-avant-la-lettre op het forum en is zodanig een tijdje van het forum verbannen door de moderatoren. Daar was niet iedereen het mee eens en velen hebben dit laten blijken door die avatar in hun eigen avatar op te nemen. Een soort blijk van ondersteuning en zo...
Smackos heeft zich helaas niet meer laten zien, maar we hebben geduld, met Smackos en de moderatoren. Tja, het is een gemeenschap, toch?
Wout