Rare vraag

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Je moet niet van die rare vragen stellen. :D

Maar dat is een SF virus. Die neemt langzamerhand alle avatars over. Eerst dringt ie door tot in een pixel en uiteindelijk is het een volgroeide avatar kloon. Er is weinig tegen te doen, het gebeurde op een regenachtige dag zoals deze........

Tja...
Ik zal het maar eerlijk zeggen, toch...?

Het is een Noorse walvis expert, iets met voorplanting en zo.
De goede man heeft niets met syntesizers noch dit forum te maken, ware het niet dat een zekere Smackos aka Legowelt aka nog veel meer, maar eigenlijk Danny, die beeltenis als avatar verkoos.
Nu is Smackos een zeer goede muzikant en kunstenaar, maar ook een enfent-terrible-avant-la-lettre op het forum en is zodanig een tijdje van het forum verbannen door de moderatoren. Daar was niet iedereen het mee eens en velen hebben dit laten blijken door die avatar in hun eigen avatar op te nemen. Een soort blijk van ondersteuning en zo...

Smackos heeft zich helaas niet meer laten zien, maar we hebben geduld, met Smackos en de moderatoren. Tja, het is een gemeenschap, toch?

Wout

Wout, Wout, Wout, zo kennen we je niet.
Een bericht vol spel-, stijl- en taalfouten?
Of ben jij ook al geïnfecteerd met een virus?

Wie is die kerel die in elke avatar weer te zien is?
goh die vraag (qua seperate thread) is nu al voor de 10e keer ofzo al langsgekomen... :D
uiteraard een belangrijke vraag die nog wel een tijdje door ginds en gene (nieuwelingen) gesteld zal blijven worden...

Tja, ook net vakantie gekregen en zit me wat zorgen te maken over de Zweedse reis - eerste keer in een vliegtuig... - zodat er wel wat minder aandacht is. Zo op het eerste gezicht een 'h' vergeten en het Frans is niet helemaal correct, maar schrijf me even bij :)

Wout

Precies, dus met een baard in je avatar spreek je officiele steun uit aan Smackos middels een stille guerilla tegen het onderdrukkende geteisem dat zich mod noemt?
En als je geen baard in je avatar hebt dan ben je natuurlijk tegen Smackos...? (a.k.a. the silent majority, dat moge duidelijk zijn).
Als dat waar is dan hebben de Smackos-gezinden nog een lange mars voor de boeg, dat moge duidelijk zijn.

Sorry hoor, en per wanneer is dit soort kinderachtige onzin, en ik bedoel dan met name de interpretatie der baarden, officieel geworden, met Wout in de rol van dr. L. de Jong? Dan heb ik zeker iets gemist... of ik zit op het verkeerde forum... :frons:

Overigens vind ik het wel jammer dat Smackos weg is, los van bovenstaande.
Maar ik was wel tevreden met m'n avatar. ;)

Laatst gewijzigd:
Overigens vind ik het wel jammer dat Smackos weg is, los van bovenstaande.
Maar ik was wel tevreden met m'n avatar. ;)

Ik ondersteun dat ten volste, ik vind mijn avatar ook wel koel.

Maar hoe kan je eigenlijk je support / dank aan het moderatieteam tonen, ondanks dat je het jammer vindt dat Smackos weg is?
Graag het antwoord een beetje snel, morgen is het tijd voor m'n wekelijkse scheerbeurt... 8>

Maar hoe kan je verder je support aan de mods tonen, ondanks dat je het jammer vindt dat Smackos weg is?
Graag het antwoord een beetje snel, morgen is het tijd voor m'n wekelijkse scheerbeurt... 8>

Kut dat heb ik al gedaan dat scheren....maar ik ben niet zo bebaardig als Smackos....biij mij is het hier en daar een pluk en zo een volle wollen sok zal het op mijn porum niet worden. :)

Precies, dus met een baard in je avatar spreek je officiele steun uit aan Smackos middels een stille guerilla tegen het onderdrukkende geteisem dat zich mod noemt?
En als je geen baard in je avatar hebt dan ben je natuurlijk tegen Smackos...? (a.k.a. the silent majority, dat moge duidelijk zijn).
Als dat waar is dan hebben de Smackos-gezinden nog een lange mars voor de boeg, dat moge duidelijk zijn.
. ;)
ik ben niet voor en ook niet tegen smackos, weet ook niet echt welke vieze woorden hij gebruikt heeft om zich zo in de nesten te werken, zoodaanig dat half nederland bereidt lijkt een baard te laten staan..................

hoe dan ook, @ wout, prettige vacantie, en met vliegtuigen bedenk ik het zoo, voor m'n pret ga ik er nie inzitten, maar als er ergens geld te halen is, dan zit ik voorin en vraag de chauffeur een beetje door te vliegen.
:biertje:
goeie vacantie in ieder geval.
groeten,
jeroen

Tja...
Ik zal het maar eerlijk zeggen, toch...?

Het is een Noorse walvis expert, iets met voorplanting en zo.
De goede man heeft niets met syntesizers noch dit forum te maken, ware het niet dat een zekere Smackos aka Legowelt aka nog veel meer, maar eigenlijk Danny, die beeltenis als avatar verkoos.
Nu is Smackos een zeer goede muzikant en kunstenaar, maar ook een enfent-terrible-avant-la-lettre op het forum en is zodanig een tijdje van het forum verbannen door de moderatoren. Daar was niet iedereen het mee eens en velen hebben dit laten blijken door die avatar in hun eigen avatar op te nemen. Een soort blijk van ondersteuning en zo...

Smackos heeft zich helaas niet meer laten zien, maar we hebben geduld, met Smackos en de moderatoren. Tja, het is een gemeenschap, toch?

Wout

Leuk om te weten en toffe reacties :P

Dank, BlackEyed, voor die Valk site. Ik zal hem grondig doornemen :)

@ Hanz
Als je niet een uitspraak doet over iets wil het nog niet zeggen dat je er voor bent of er juist tegen. Daarmee wil je stellen dat de 'Silent Majority' altijd gelijk heeft, maar die claim is uiterst onrechtmatig. Het enige wat je van die groep kunt zeggen is dat ze behoorlijk stil zijn omtrent een onderwerp. De Silent Majority is gewoon heel erg verlegen :D

Dat ik een paar maanden weer een baard heb (een reële) is gewoon omdat mijn vrouw en mijn zoon dat zo graag willen. Gisteren een gesprek met mijn directeur gehad die wil dat hem afscheer ter wille van het imago van de school... De zestiger jaren van de vorige eeuw zijn inderdaad weer verloren gegaan...

Dat de moderatoren een half jaartje geleden zeer sterk aanwezig waren en nogal erg veel waarde hechtten aan politiek gevrijwaard gedrag, dat botst vaak en bij mij vooral. Maar of we gedragen ons erg netjes of ze zijn wat toegevelijker geworden.
En politiek was een tijdje geleden wel erg letterlijk. Toen werd mijn vraag over Google Earth verwijderd omtrent een zwaar verouderde scramble in het beeld aangaande Schoonhoven, waarmee ook interessante informatie andere onderwerpen verdween en dat allemaal wegens en 'klikker'...

Dus, even naar de moderatoren toe: censuur is daar aan toe, maar kijk wel even wat je censureert: die verantwoordelijkheid dragen jullie. Dus geef me URL van die site over interessante plekken via Google Earth weer terug! Censureren is een vak :)

En om de Smackos discussie weer door te laten gaan, ik heb begrepen dat hij kan terugkeren, maar dat hij daarvan afziet. Dat is zijn goed recht.

En nu die VALK lezen :)

Wout

graag gedaan:P
Zijn muziek is niet verkeerd:P heb sommige filmpjes al 20 keer bekeken;)
kwam toevallig eentje van zijn juno-60 tegen:P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back