marcuuu Gepokt en gemazeld Lid sinds 24 juni 2002 Berichten 7.305 Locatie <zh> 23 februari 2009 #1 Voicebox Speech synthesizer The Aliengroup. Deze is voor de Atari XE computer. Kent iemand deze ? Attachments voicebox 1.jpg 34,6 KB · Bekeken: 93
RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.773 Locatie G'chem 23 Maart 2012 #2 http://archive.org/details/1983-alien-group-voicebox google ken hem iig wel
marcuuu Gepokt en gemazeld Lid sinds 24 juni 2002 Berichten 7.305 Locatie <zh> 23 Maart 2012 #3 RSB schreef: http://archive.org/details/1983-alien-group-voicebox google ken hem iig wel Zie meer... Heb er twee samen in een origineel doosje zitten. Jammer genoeg geen floppy er bij. Heb ook geen floppy drive voor de XE Mocht iemand een van de twee willen hebben. Dan moet die maar een bericht sturen. Ruilen tegen iets anders is ook goed ;-)
RSB schreef: http://archive.org/details/1983-alien-group-voicebox google ken hem iig wel Zie meer... Heb er twee samen in een origineel doosje zitten. Jammer genoeg geen floppy er bij. Heb ook geen floppy drive voor de XE Mocht iemand een van de twee willen hebben. Dan moet die maar een bericht sturen. Ruilen tegen iets anders is ook goed ;-)
RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.773 Locatie G'chem 23 Maart 2012 #4 ben wel benieuwd hoe die klinkt eigenlijk, ik kan zo even geen geluidsvoorbeelden vinden ervan...
marcuuu Gepokt en gemazeld Lid sinds 24 juni 2002 Berichten 7.305 Locatie <zh> 23 Maart 2012 #5 RSB schreef: ben wel benieuwd hoe die klinkt eigenlijk, ik kan zo even geen geluidsvoorbeelden vinden ervan... Zie meer... Ben ook benieuwd. Heb die dingen al jaren liggen. Heb geen fdd en geen floppy. Volgens mij moet je een floppy hebben om te gebruiken. Ik heb er twee en kan er een missen. Mocht iemand geïnteresseerd zijn dan moet die het maar laten weten
RSB schreef: ben wel benieuwd hoe die klinkt eigenlijk, ik kan zo even geen geluidsvoorbeelden vinden ervan... Zie meer... Ben ook benieuwd. Heb die dingen al jaren liggen. Heb geen fdd en geen floppy. Volgens mij moet je een floppy hebben om te gebruiken. Ik heb er twee en kan er een missen. Mocht iemand geïnteresseerd zijn dan moet die het maar laten weten
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 23 Maart 2012 #6 marcuuu schreef: Ben ook benieuwd. Heb die dingen al jaren liggen. Zie meer... en je weet nog steeds niet hoe 'ie klinkt, laat staan hoe 'ie werkt?
marcuuu schreef: Ben ook benieuwd. Heb die dingen al jaren liggen. Zie meer... en je weet nog steeds niet hoe 'ie klinkt, laat staan hoe 'ie werkt?
marcuuu Gepokt en gemazeld Lid sinds 24 juni 2002 Berichten 7.305 Locatie <zh> 23 Maart 2012 #7 6 trak schreef: en je weet nog steeds niet hoe 'ie klinkt, laat staan hoe 'ie werkt? Zie meer... Heb geen fdd voor de XE en geen floppy om hem te installeren.
6 trak schreef: en je weet nog steeds niet hoe 'ie klinkt, laat staan hoe 'ie werkt? Zie meer... Heb geen fdd voor de XE en geen floppy om hem te installeren.