edp wasp

hmm ik ga een rondsnuffelen naar space echo, en heftige vertragingen.
is dat allemaal oud spul of ook nieuwer?
hier bij de music house daan smith hebben ze nog een aantal dynacord tape delays en analoge delays/ reverbs. ga dat eens na checken. zijn wel grote lullo's maar misschien ik ze toch voor een redelijke prijs mee krijgen.
thnxs voor de info.

oe ...m house en redelijk price

zegk nu...
:D
tape echo,s zijn wel leuk niet egt handig en die kleinere lem / dynacord scoorje voor 100 a150 eu
de rolands space eko,s en korg stage echo,s 300 +500
zijn allemaal 450 eu of nog meer
asje toch nog weinig efx heb
ga eens kijken naar iig een bbd delay / of ander delaytje wat goed analoog klinkt je hoort meteen verschil asje bv een digi delay met knoppies hebt of een yamaha 1010 /
d8 dat levka 2 bbd delaytje had .........
voor heel weing

staat ook op mp voor 60 eu nog leul 12 bitt loop / sampler / delay rack unit monarch
leuke 90 er jaren serie spul
eigen lijk heel veel delays zijn lleuk aster maar knobbies op zitten ..zodat je " on tha fly kan ...editten ":biertje:

ook leuk te koop .... op mp by effecten
effect-unit BOSS RDD-10

ff zoiets hebbie gelijk 4x een pedal in een leuk fx doosje
met knobbies
deze vindtje wels voor 120.- ook
Boss ME-50 Multi Effect pedaal ook op mp Advertentienr.:236871579

eigenlijk moetje je niet blind staren op de " egte " mooie analoge delays ,..
ik heb een a220e ofso van ibanez gehad was 250.- eu
mooie vintage case zag de meerwaarde erniet egt van in ..
heb liever wat diverse fx / wat pedalen voor de hands on fx

en een leuke rack efx unit voor mn revrbs
[eiegenlkijk hebik er drie gebruik ter maar een ]
digitech quad v2
4 in / 4 out fx processor
omdat revs en programming toch beter uit zoon unit komen dan een minipedaltje

en idd zoals gezegd somiige synth komen meer tot leven
...met fx
:z
sc6 ermee gast [ horny wabbit bah haha]
:mexico:

haha
ik hoop de wasp ergens volgende week te krijgen.
schiet niet erg op. die magnet wasps zijn ook wel vet, die kun je heel makkelijk in serie schakelen enzo. wordt ie dubbel zo dik.
over de delay's, ik heb een akai headrush een boss digital delay en een boss be5(distortion, chorus, delay, compresor)
die laatste klinkt wel aardig eigenlijk. maar ik ga ff op onderzoek uit.

(ik ben trouwens nog steeds erg blij met je micromoog leo)

haha

(ik ben trouwens nog steeds erg blij met je micromoog leo)

da's mooi. ik heb maar weer een andere gekocht, lang niet zo mooi, helaas.
maar goed, ik hoop van de week het toetsenbord weer lekker en recht te krijgen. dan nog een nakijk en mod/stembeurt bij de reparateur en dan is het wel weer een lekkere synth, ook al is het niet moeders mooiste. ben ik ook niet, dus....
micromoog is een killer synth, kan ook gek en lekkere bass. ik begrijp niet dat ik m steeds weer wegdoe.

ik heb inderdaad in 1 keer 3 edp's gekocht.
een wasp special en een gnat special en een gewone gnat.
de wasp special heeft wat kleine tast-kuren, maar komt wel goed. het lijkt in een contact te zitten want met een beetje schuiven werkt het wel goed.
de gnat special is ok, maar van de gewone gat blijft het geluid continu, de vca die niet dichtgaat misschien. zal ook niet ernstig zijn.
ik hoop dat alles vlot gerepareerd is en dan doe ik een gnat weg. als er liefhebbers zijn om hem as-is te kopen, met de vca open (denk ik) kan dat natuurlijk ook ;) de houten bakjes hoop ik zelf te houden.

die specials hebben de houten kast, zonder speaker, maar nog steeds met het folietoetsending, zeg maar, dus niet een echt toetsenbord.
het zijn wel erg mooie bakjes hoor en de klank is echt lekker.

nee geen kadi, een soort midi aansluiting waar een speciale edp uit van de kenton pro2000 of zo op moet worden aangesloten. ik begreep van de verkoper dat het geen kadi is maar echt een speciale wasp interface.
is voor mij geen eerste prioriteit, maar wel handig natuurlijk.

Dat is volgens mij de 7-pins kadi poort die je normaal op de EDP synths aantreft. In de Kenton Pro 2000 kan je een optionele kadi-poort installeren waarmee je je wespen en muggen kan aansturen d.m.v. midi.

Niet echt een must, maar wel retehandig :yamaha:

ja, ik geloof dat er behalve de kast en het ontbreken van de speaker geen verschillen zijn met de gewone uitvoering/
de deluxe heeft wel extra's dacht ik, toetsenbord natuurlijk en audio in en nog wat misschien.

morgen ga ik ze eens op de foto zetten.

de wasp kloon pixie

pixie3.jpg

Dat is volgens mij de 7-pins kadi poort die je normaal op de EDP synths aantreft. In de Kenton Pro 2000 kan je een optionele kadi-poort installeren waarmee je je wespen en muggen kan aansturen d.m.v. midi.

Niet echt een must, maar wel retehandig :yamaha:

caterpilar is toch dat grote toetsen bord waarje denkik via de speciale wasp poorten ze in poly kan aan sturen
een wasp 2 /3 /4 voice

ff 2 bladen terug legde mono:okdan:poly t nog uit !

"ik hoop dat alles vlot gerepareerd is en dan doe ik een gnat weg. als er liefhebbers zijn om hem as-is te kopen, met de vca open (denk ik) kan dat natuurlijk ook ;)"

wat vraag je dan voor die gnat? ben misschien wel geitresseert. (as is)
lijkt me wel leuk om eens te kijken of ik zoiets kan fiksen.
de gnat kun je dan toch aansturen met de wasp.
dan heb je een 3 osc killerbee ofzo?
kun je ze dan nog steeds met de kenton aansturen?

Een WASP kan je niet aansturen met KADI.
Je hebt een speciale WASP interface nodig.

Ja er is enigszins wat spraakverwarring wat betreft KADI :D.

Kenton noemt zijn converter de Kenton Pro Kadi met WASP interface. Dus het is inderdaad onterecht een Kadi poort, maar gewoon een WASP poort :geslaagd:

toch hè? is een dedicated wasp interface bv op die kenton kastjes.

doorlussen kan volgens mij wel. de wasp heeft een control in en uit en de gnat in, de vorige eigenaar deed dat geloof ik wel met een caterpillar. ik weet het niet zeker, maar denk het wel.

tja, mijn ervaring met reparaties aan vintage is, dat het altijdwel meevalt, ook de kosten. het meest vervelende vind ik dat ik het halve land doormoet om een synth weg te brengen of op te halen. nouja, ik doe eens gek: 350. eventuele post komt erbij.

Back