edp wasp

Erg nette staat die Wasp! En technisch ook helemaal in orde? Ben je nog van plan m aan te gaan sturen via een Kadi box?

technisch oke, enig mankement is een kraak in de volume potmeter.
maar die zet ik gewoon vol en stel ik op de mengert wel bij.
ik denk dat ik wel nog ga kijken voor een of andere kenton. vind die kenton pro2000 alleen erg duur. maar dan kan ik wel meteen een heleboel dingen aansturen.

(awel, microbartoog !) owww die met dat macrobijzettafetje en die elektrische vliegenvanger.

Horny Rabbit> Hou ebay in de gaten voor een Kenton Pro4.
Kan je er meteen een Juno60 aan hangen dan heb je wat mij betreft 1 van de tofste synthesizer setups.
Nou ok mischien nog een JP4 er bij maar voor de rest heb je dan echt de leukste synths wel!

Horny Rabbit> Hou ebay in de gaten voor een Kenton Pro4.
Kan je er meteen een Juno60 aan hangen dan heb je wat mij betreft 1 van de tofste synthesizer setups.
Nou ok mischien nog een JP4 er bij maar voor de rest heb je dan echt de leukste synths wel!

ah, het is inderdaad een aardige setup geworden. JP4 lijkt me inderdaad erg mooi erbij, vriend van me heeft hem. zijn alleen te duur aan het worden
(alles eigenlijk) 'k zou ook nog wel een 808 willen. maar heb er nu geen geld meer voor. en nu nog een hit scoren dan zit het helemaal mee. haha :koffie:

Back