Computerapparatuur op marktplaatsgedeelte

Daarbij weet je van hardware ook niet of het eens gestolen is geweest dan wel op een of andere manier niet helemaal fris is.

En alsof iemand een PC zou kopen omdat daar van die 'dikke illegale' plugins op staan die je toch wel te pakken kan krijgen als je daar niet te veel je best voor doet, dus een heel sterk verkoop argument is dat dus ook niet echt.

Zowiezo, ik zou nooit een PC tweede-hands kopen, maar 't klopt wel weer dat ik soms van een 'ouwe' PC af wil, maar die geef ik dan meestal gewoon weg ofzo, zonder dikke software erbij.

Maar goed. Bla..

Eens!, ik maakte alleen een comment op basis van een reply. Het zijn de usual suspects die hier een punt van maken. totaal geen intentie om hier verder nog woorden richting hen aan vuil te maken.

Ja omdat jij er dingen bij haalt die helemaal niet gezegt worden, dat je bepaalde asociaties krijgt bij een pc vol vst's kan mij aan me reet roesten echt :Z

edit: oh en ik doe niks anders met mn laptop dan internetten ;)

wat jij doet moet je helemaal zelf weten, zo lang je het maar niet hier doet... :)

wat jij doet moet je helemaal zelf weten, zo lang je het maar niet hier doet... :)
vanwaar dan al die ophef? :D ...niet jouw'n probleem tenzij je, als ferrari-rijder, graag wil laten blijken dat mensen niet in lada's mogen rondrijden bijv. :mexico:

en ik heb het niet over illi of lega maar over het feit dat sommige mensen met dure shit het altijd van de daken willen schreeuwen om zich zo nog stoerder/dikker/geiler/vetter/toffer/megantischer/kinkybinky/elitair/snobistischer te voelen...

vind ik ook :D
dus misschien de markt opknippen in de volgende categorieen:

Synths
Mengtafels
Monitoring
FX
Overige studio hardware
Software

Gevraagd
te ruil

lijkt me makkelijk zat, PC's zijn uitgesloten, alles wat niet studio gerelateerd is ook.

sjonge raphie, je blijft doorgaan he..met je helinghandel..
Ook al ben jij degene die over warez begon en ben je door meerdere mensen op je plaats gezet, je wil het gewoon niet snappen gozer.
Of is het zo moeilijk om toe te geven dat je kortzichtige aannames doet?

waarom haak jij nou weer in joh? dacht dat we 4 replies geleden al klaar waren?

1990.jpg

Maar goed...ik vind de aanname dat bij een PC/Mac + audio IO gelijk vol met illegale software staat een beetje zout...

Normaal moet je er vanuit gaan dat een PC/MAc kaal wordt verkocht, zonder OS als het effe kan zelfs...

Dat je hier al niet vanuit gaat zegt mischien meer over jezelf dan over iemand anders die een DAW aanbied :P

doen softwareproducenten dan ook aan piracy, want die copieren hun eigen product ook :D

vind ik ook :D
dus misschien de markt opknippen in de volgende categorieen:

Synths
Mengtafels
bladiebla...
de enigtuele veranderingen qua markplaats zijn al ruimschoots besproken...

ik zit nog steeds vol spanning te wachten op een tipje van de sluier

Laatst gewijzigd:
waarom haak jij nou weer in joh? dacht dat we 4 replies geleden al klaar waren?

Dat zie ik je nou zo vaak doen sinds je op sf bent..zodra het vuur aan je schenen ligt ontwijk je de vragen en probeer je er weer overheen te gaan met een niet ter zaken doende opmerking.

Het heeft ook geen bal te maken met klaar zijn..het is gewoon actie reactie

doen softwareproducenten dan ook aan piracy, want die copieren hun eigen product ook :D

Met de prijzen die de producenten vragen voor een copietje zou daar bijna van kunne spreken ja. Er zit alleen een goede marketingsmachine omheen. Alleeen willen sommige daar willens en wetens niet aan omdat ze zelf ook in die branche zitten hehe...

Maar voor dat het uitmondt in een warez tirade....

Ik vind een goede geconfigureerde DAW net zo interssant voor muziek maken/produceren als een Jupiter8 en misschien nog wel interssanter heden ten dage...Dat we dan blijven hangen bij Atari STs Amiga en SuperNintendos™ vind ik een beetje raar.

Ik vind dat we er vanuit mogen gaan dat alle spullen hier aangeboden legaal is, zij het SW zij het HW...

Dus een DAw met Komplete 5 etc moet kunnen als ie maar origineel is etc...ik vermoed dat hier ook de crux zit en dat stichting SF daar gewoon geen tijd en zin heeft om dat allemaal uit te spitten omdat het maar en bijzaak is van het forum. An sich kan ik daar in meegaan.

vuur ligt vanuit mijn perspectief nooit aan m'n schenen hoor, mij maak je de pies niet zo snel lauw.... ik heb gewoon een schijthekel aan leechers, that's all en als je daar een probleem mee hebt too bad voor jou...

gezien de maffia achtige praktijken van micro-suck ben ik een groot voorstander van share-ware. Vind ik een stuk eerlijker dan die poot uitdraaiende multinationals, met bonus schrapende managers. Al dat brave marktbeschermende gedram. Die gasten zijn al rijk genoeg geworden over de ruggen van hardwerkende mensen. Die markt gaat echt niet kapot van een paar kopiëerende slimmerikken, en anders kan je misschien wel een grof betaald baantje vinden bij het micro-suck propaganda hersenspoel programma. Spijt me zeer maar eenen en nullen zijn voor iedereen, niet voor een select groepje rijke despoten.

mij maak je de pies niet zo snel lauw.... ik heb gewoon een schijthekel aan leechers

zit jij soms zelf ook in de branche (of some big tree) dan? :D

Dat we dan blijven hangen bij Atari STs Amiga en SuperNintendos™ vind ik een beetje raar
en daar staat vast en zeker ook wel illi spul op... jwt?!

vuur ligt vanuit mijn perspectief nooit aan m'n schenen hoor, mij maak je de pies niet zo snel lauw.... ik heb gewoon een schijthekel aan leechers, that's all en als je daar een probleem mee hebt too bad voor jou...

Het wordt steeds leuker met jou..heb ik gezegd dat ik een probleem heb dat jij een schijthekel aan leechers hebt?? Nee Raphie, ik en zoals je kan lezen meerdere hebben een probleem met jouw onzin geloel over warez terwijl niemand anders daarover begonnen was.

Als vanuit jouw perspectief vuur nooit aan je schenen ligt, dan heb je niet echt een brede visie en zal je ook niks bijleren, dus als je zo denkt dan vind ik dat toch best zielig voor je.

gezien de maffia achtige praktijken van micro-suck ben ik een groot voorstander van share-ware. Vind ik een stuk eerlijker dan die poot uitdraaiende multinationals, met bonus schrapende managers. Al dat brave marktbeschermende gedram. Die gasten zijn al rijk genoeg geworden over de ruggen van hardwerkende mensen. Die markt gaat echt niet kapot van een paar kopiëerende slimmerikken, en anders kan je misschien wel een grof betaald baantje vinden bij het micro-suck propaganda hersenspoel programma. Spijt me zeer maar eenen en nullen zijn voor iedereen, niet voor een select groepje rijke despoten.

Daar hebben ze open source voor uitgevonden, wil je niet betalen, dan gebruik je toch een public domain alternatief. je statement hierboven is echt de grootste onzin.

ik gebruik op enkele betaalde plugins na alleen maar shareware en die shit is beter dan vele andere dure plugins van honderden euros...

Mensen laten zich graag bedriegen, das prima. Maar niet iedereen trapt daarin.

Daar hebben ze open source voor uitgevonden, wil je niet betalen, dan gebruik je toch een public domain alternatief. je statement hierboven is echt de grootste onzin.

Gesproken door een marktslaaf

Back