yaka
Nieuwkomer
beste mensen ..
Nu al gauw 4 weken aan het prutsen om mijn synth in sync te laten lopen met cakewalk sonar. Ik geraak er niet uit
effe schetsen wat de setup is ..
pc, 4X4 midiport, firewire solo geluidskaart
Een microkorg , en korg ms2000r synth
en wat controllers. en keyboard om de ms2000r aan te sturen
wat moet ik doen om de ms2000 of de microkorg's arp in sync te laten lopen met sonar . en hoe sluit ik de dingen aan ..
ksnap er niks van ..
nu keyboard midi out op midi in korg ms2000r, en midi out ms2000R op de midi in 4X4, dit werkt, dan de dus kan hem perfect aansturen ... Zet de korg op midi ext, dus die zou het tempo van sonar moeten aannemen.. maar dit gebeurt niet .. De boel blokeert.. ligt dit aan de instellingen van sonar (waar ik totaal niet aan uit kan .) of aan die van de korg .. ??
Hoe stel ik sonar juist in ..?
graag wat tips want wil mijn synth echt wel gebruiken ..
hetzelfde gebeurt met de microkorg ...
groetjes ronny
Nu al gauw 4 weken aan het prutsen om mijn synth in sync te laten lopen met cakewalk sonar. Ik geraak er niet uit
effe schetsen wat de setup is ..
pc, 4X4 midiport, firewire solo geluidskaart
Een microkorg , en korg ms2000r synth
en wat controllers. en keyboard om de ms2000r aan te sturen
wat moet ik doen om de ms2000 of de microkorg's arp in sync te laten lopen met sonar . en hoe sluit ik de dingen aan ..
ksnap er niks van ..
nu keyboard midi out op midi in korg ms2000r, en midi out ms2000R op de midi in 4X4, dit werkt, dan de dus kan hem perfect aansturen ... Zet de korg op midi ext, dus die zou het tempo van sonar moeten aannemen.. maar dit gebeurt niet .. De boel blokeert.. ligt dit aan de instellingen van sonar (waar ik totaal niet aan uit kan .) of aan die van de korg .. ??
Hoe stel ik sonar juist in ..?
graag wat tips want wil mijn synth echt wel gebruiken ..
hetzelfde gebeurt met de microkorg ...
groetjes ronny