Toch kun je je soms afvragen wat sommige mensen 'met al hun kennis' aan toegevoegde waarde hebben als ze 'al hun kennis' voornamelijk gebruiken om denigrerende opmerkingen te maken aan het adres van mensen die minder ver zijn of zelfs in andere genres of apparatuur geinteresseerd zijn.
"Al hun kennis" kan een waardevol goed zijn, maar is nog geen vrijbrief om je als een of andere hufter te gedragen. Persoonlijk heb ik meer respect voor de oude geduldige mentor die zijn ervaring en kennis probeert over te brengen op een generatie onbesuisde maar enthousiaste nieuwe muzikanten (of "producers"
) dan bittere oude mannen die vooral kunnen zeuren over hoe kut het allemaal is en hoeveel beter het vroeger was.
Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat ik goedkeur wat er gebeurt of met wie er geband worden, want volgens mij moet een ban een laatste redmiddel zijn als niets meer werkt. Maar er zijn veel te veel lange tenen en korte lontjes op dit forum, en dat staat mij persoonlijk erg tegen. Als mensen zichzelf en dit forum wat minder serieus zouden nemen, zou het hier beter toeven zijn lijkt me.
"Al hun kennis" kan een waardevol goed zijn, maar is nog geen vrijbrief om je als een of andere hufter te gedragen. Persoonlijk heb ik meer respect voor de oude geduldige mentor die zijn ervaring en kennis probeert over te brengen op een generatie onbesuisde maar enthousiaste nieuwe muzikanten (of "producers"
) dan bittere oude mannen die vooral kunnen zeuren over hoe kut het allemaal is en hoeveel beter het vroeger was.Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat ik goedkeur wat er gebeurt of met wie er geband worden, want volgens mij moet een ban een laatste redmiddel zijn als niets meer werkt. Maar er zijn veel te veel lange tenen en korte lontjes op dit forum, en dat staat mij persoonlijk erg tegen. Als mensen zichzelf en dit forum wat minder serieus zouden nemen, zou het hier beter toeven zijn lijkt me.
wat een pubergedrag 

Olé!