Hoe leuk vindt jij het SF?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Toch kun je je soms afvragen wat sommige mensen 'met al hun kennis' aan toegevoegde waarde hebben als ze 'al hun kennis' voornamelijk gebruiken om denigrerende opmerkingen te maken aan het adres van mensen die minder ver zijn of zelfs in andere genres of apparatuur geinteresseerd zijn.

"Al hun kennis" kan een waardevol goed zijn, maar is nog geen vrijbrief om je als een of andere hufter te gedragen. Persoonlijk heb ik meer respect voor de oude geduldige mentor die zijn ervaring en kennis probeert over te brengen op een generatie onbesuisde maar enthousiaste nieuwe muzikanten (of "producers" :r) dan bittere oude mannen die vooral kunnen zeuren over hoe kut het allemaal is en hoeveel beter het vroeger was.

Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat ik goedkeur wat er gebeurt of met wie er geband worden, want volgens mij moet een ban een laatste redmiddel zijn als niets meer werkt. Maar er zijn veel te veel lange tenen en korte lontjes op dit forum, en dat staat mij persoonlijk erg tegen. Als mensen zichzelf en dit forum wat minder serieus zouden nemen, zou het hier beter toeven zijn lijkt me.

Ik vind het Smabers-verhaal gewoon simpel jennen, triest. Hulde voor Leo ook, fijn dat iemand zich hier nog fatsoenlijk weet op te stellen.

ik snap niet zo goed wat moderatoren ermee te maken dat mensen weggaan?

ik zag wel een aantal opgewonden standjes die mensen persoonlijk begonnen uit te schelden omdat ze geen kritiek kunnen hebben.... en ja iemand persoonlijk uitschelden lijkt mij reden genoeg tot waarschuwingen e.d.

en waarom zijn mensen met een eigen mening niet O.K? wees blij dat er ook eens lekkere ongezouten kritiek gegeven kan worden op van alles en nog wat in plaats van elke keer "wat leuk wat goed te gek waaauw"....
anders lijkt het wel voormalige DDR hier waar meningen de kop ingedrukt worden

ik snap niet zo goed wat moderatoren ermee te maken dat mensen weggaan?

Daar hebben ze een knop voor. Zon grote stalen knop met een adelaar erop geloof ik.

Daar hebben ze een knop voor. Zon grote stalen knop met een adelaar erop geloof ik.

daar drukken ze dan toch niet voor niets op lijkt mij?

hmm of is smabers ergo smackos weer weg??????
zo ja dat is stom

edit : ik zie dat smabers gedeactiveerd is waar slaat dat op hij doet toch niemand kwaad??

nou moe snap er niets meer van, lijkt wel GTST ofzo :confused:

Juist. Als mod moet je verantwoordelijk en volwassen genoeg zijn om dat in goede banen te leiden, ondanks eventuele emotie of ego-kwesties. Als stadswacht probeer je toch ook eerst de situatie af te koelen in plaats van mee te schelden en doen? Wees bewust van je rol en gedraag je volwassen.

maar ff ontopic :

ik vind het persoonlijk jammer dat het aantal echte hardwaresynth-puristen snel terugloopt en nog altijd de toename van alleen maar software- en dance-gerelateerde topics... vernieuwing is nog geen verbetering

..dus dat...

:mega:

:D Ik vind het Synthforum alvast leerrijk en superplezant.

Negeer het puberaal gedrag van sommigen, want dit is een plaats voor vélen.

:mexico: Olé!

maar ff ontopic :

ik vind het persoonlijk jammer dat het aantal echte hardwaresynth-puristen snel terugloopt en nog altijd de toename van alleen maar software- en dance-gerelateerde topics... vernieuwing is nog geen verbetering

..dus dat...

Ja, daar ben ik het wel mee eens. Ik ben alleen bang dat dat meer te maken heeft met de tijdsgeest en de ontwikkelingen in de muziekmarkt dan met dit forum specifiek. De Messe dit jaar was op dat gebied gewoon triest.

Maar goed, ik doe het als hardwarepurist ook niet goed, want mijn analoge synths zijn niet vintage genoeg en ik heb ook een dikke rompler in mijn assortiment etc. etc.

maar ff ontopic :

..dus dat...

Hey Bass,

Hier toon je weer eens jouw kortzichtige kant... jammer....

Moet het hier dan zijn zoals jij wilt en anders is het niet goed? Je kan de evolutie toch niet tegen houden? Hardware zal er nog heel lang zijn (ik durf het woord "altijd" niet te gebruiken), maar software is nu eenmaal ook aanwezig. Leer daar mee leven! ;)

Niet iedereen is zoals Bass, of zoals Smackos, enz enz.... Leuk toch al die verschillende meningen?

Life is a bitch and then you die.... don't waste your time on bad energy...

Ik vind persoonlijk dat hier nog steeds meer te leren valt over hardware dan over software. Dit forum biedt niet het ene OF het andere maar gewoon van alles wat.

Houden zo! :okdan:

@napoleon:
ik sla steil achterover van het gebrek aan historisch besef , dat had ik in jou geval toch anders ingeschat ( mede gezien je pseudoniem)
ben je de 10 bladzijdes smeekbeden vergeten nav de discutabele banning van monopoly ea, of de avatars die weken het forum kleurde na smackoss banning etc etc.
en hoe leo steeds door het oogje van de naald kruipt als ie wordt geschoffeerd en de daarop volgende discutabele reacties van de moderatoren.

en dan bieden mensen zich aan om het eens samen anders te proberen , moeten ze een waslijst aan vragen beantwoorden en worden vervolgens afgewimpeld omdat ze te uitgebreid antwoorden en hun spelling ( lees dyslexie ) niet zo fraai zou staan op het forum. en als je daar wat mee doet, worden je berichten gewoon binnen de minuut gecensureerd.

echt het gaat hier niet om onredelijk scheldende mensen. wel gaat het over een klein groepje mensen die in weerwil van alle andere meningen het forum als hun bezit beheren , niet gedient zijn van veel kritiek en er zeker niemand bij willen die een ander geluid zou laten horen.
de mods doen best zeker hun best , maar op het gebied van inzicht in - en vaardigheden tav communicatie is dat klaarblijkelijk niet genoeg !

dus opmerkingen met de strekking van zo erg zal het toch niet zijn, als iedereen "ns wat minder lange tenen had en de zaken eens wat minder serieus nam, zullen vast goed bedoeld zijn , maar momenteel niet echt meer opportuun.
uitbreiding van het mods team met ervaren , en ook kritischere lieden, lijkt me een beter idee.
en anders kunnen we altijd nog naar iran,schijnt dat het internet daar goed draait, ondanks de censuur.

Laatst gewijzigd:
@napoleon:
ik sla steil achterover van het gebrek aan historisch besef , dat had ik in jou geval toch anders ingeschat ( mede gezien je pseudoniem)
ben je de 10 bladzijdes smeekbeden vergeten nav de discutabele banning van monopoly ea, of de avatars die weken het forum kleurde na smackoss banning etc etc.
en hoe leo steeds door het oogje van de naald kruipt als ie wordt geschoffeerd en de daarop volgende discutabele reacties van de moderatoren.

Zoals ik zei: "Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat ik goedkeur wat er gebeurt of met wie er geband worden, want volgens mij moet een ban een laatste redmiddel zijn als niets meer werkt. Maar er zijn veel te veel lange tenen en korte lontjes op dit forum, en dat staat mij persoonlijk erg tegen. Als mensen zichzelf en dit forum wat minder serieus zouden nemen, zou het hier beter toeven zijn lijkt me."

Als mensen zichzelf en dit forum wat minder serieus zouden nemen, zou het hier beter toeven zijn lijkt me."
begrepen, buiten dit forum ben ik een redelijk aangenaam persoon hoor , met de neiging zichzelf te kleineren dat wel. hier lukt me dat minder..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back