Hoe leuk vindt jij het SF?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hou op ik wil niet weten waar die kaas uit die joggingbroek vandaan komt :r:r:dubbel::dubbel:

Ik bedoel maar......helemaal als je het bij de Lidl kan halen.... getver....

Deutsche Jögging Hösen Käse verdammt nogmahl ja.8>

Gast....natuurlek snepte ik det meur ji hat ut uen bietje reur geskrieven....dus yoghurt broek für mie...:biertje::halleluja:D

Moeilijke woorden gewoon foneties opschkrievûh. Ommût lekkâhg diûdûlik tûh hâwûh.
Daarnaast is het ook altijd leuk belangrijke zaken met iedereen(ongevraagd) te delen(door de strot te duwen):engel:

pasn junder mor op of kbeginn int westvlams strepe ostèns!

tgoawè zère gedoan zien wih

ik heb niet echt een real life vriendenkring maar het Sf heeft me digital vrienden gebracht en die ik soms analoog ontmoet :)
verder hecht ik waarde aan de kennis van leden

zelf heb ik niet zoveel te vertellen:)

mijn beeld van dit forum is al beter geweest....

van nederlanders zeggen ze bij ons dat ze open minded zijn maar daar merk ik hier toch niet veel van. het gebrek aan inlevingsvermogen is vrij schrijnend te noemen en de vrijheid van meningsuiting wordt hier vaak binnen het half uur met de grond gelijk gemaakt.

de enige roddel die jullie bij mij hebben kunnen bevestigen is dat jullie een pak kunnen doordrammen over niets en alles tegelijk. mierenneukers ;)

op inhoudelijk vlak heb ik best wat dingen bijgeleerd maar ik blijf er bij dat er een deel van het forum niet zou mogen toegankelijk zijn voor de oude rotten in het vak want die kunnen niet anders meer opbrengen dan newbies meteen af te zeiken en dat is zonde

dus de ene dag denk ik :bekdicht: dan weer :geslaagd: en meteen weer :frons: of :halleluja

Wat mij nu net opvalt is dat de kots smiley en muur hoofd beuk smiley niet synchroon lopen.......voor 2x kotsen knalt die ander maar 1x met z'n kop tegen de muur...zie deze opstelling: :r:kont::stupid
Hun clock loopt niet gelijk...vet irritant.:luv:

Ja vlaanderen is eigenlijk een afvallige nederlandse provincie. Ik snap alleen niet waarom ze dan met afvallige fransen in zee gaan.:dubbel:8o):duivels:

mijn beeld van dit forum is al beter geweest....

van nederlanders zeggen ze bij ons dat ze open minded zijn maar daar merk ik hier toch niet veel van. het gebrek aan inlevingsvermogen is vrij schrijnend te noemen en de vrijheid van meningsuiting wordt hier vaak binnen het half uur met de grond gelijk gemaakt.

de enige roddel die jullie bij mij hebben kunnen bevestigen is dat jullie een pak kunnen doordrammen over niets en alles tegelijk. mierenneukers ;)

op inhoudelijk vlak heb ik best wat dingen bijgeleerd maar ik blijf er bij dat er een deel van het forum niet zou mogen toegankelijk zijn voor de oude rotten in het vak want die kunnen niet anders meer opbrengen dan newbies meteen af te zeiken en dat is zonde

dus de ene dag denk ik :bekdicht: dan weer :geslaagd: en meteen weer :frons: of :halleluja

Ik weet niet maar vragen om in de handleiding te kijken vind ik niet afzeiken.

Ja vlaanderen is eigenlijk een afvallige nederlandse provincie. Ik snap alleen niet waarom ze dan met afvallige fransen in zee gaan.:dubbel:8o):duivels:

Het 1 zoekt de ander op denk ik....maar hoho niks slechts over België is vind het een fijn land met over het algemeen fijne mensen.....iig gemoedelijker dan hier in die t*%*^ randstad. En ook een mooi land trouwens....

maar weer ff ontopic dan maar....

ik vind wel dat sommige nieuwe leden eerst zelf een beetje moeite moeten doen om iets uit te zoeken......ik bedoel als je iets zelf uitzoekt maak je het intenser mee dus zal het langer blijven hangen.....dus zo af en toe een verwijzing van de handleiding of gebruik google eens vind ik dan niet zo vreemd.
Discussies over welke synth moet ik kiezen vind ik pas echt onzinnig.....er zijn echt voldoende sites op het net om geluidsvoorbeelden te beluisteren etc. Maar het gaat er ook meer om hoe jij met een synth omgaat.....iuk zie muzieksoort -> synth namelijk niet aan elkaat gekoppeld.

ik vind wel dat sommige nieuwe leden eerst zelf een beetje moeite moeten doen om iets uit te zoeken......ik bedoel als je iets zelf uitzoekt maak je het intenser mee dus zal het langer blijven hangen.....dus zo af en toe een verwijzing van de handleiding of gebruik google eens vind ik dan niet zo vreemd.

Mee eens....maar je ziet tegenwoordig toch steeds meer dat mensen alles snel snel willen; snel resultaat, snel antwoord op een vraag of reactie op een track en binnen no time willen ze alles weten over "produceren" :stupid Tuurlijk klink ik weer lekker ouderwets maar het lijkt heden ten dage wel gek, als je nog ergens de tijd voor neemt of zo.

Muziek/synthese/sampling/software/mixen/masteren en noem alles maar op: het is geen rocket-science, maar er komt toch tamelijk veel bij kijken dus wees geduldig, doe moeite (inderdaad - de handleiding!) en stel je vragen gericht.

Ik ga even de geranium water geven.

Mee eens....maar je ziet tegenwoordig toch steeds meer dat mensen alles snel snel willen; snel resultaat, snel antwoord op een vraag of reactie op een track en binnen de kortste keren willen ze dan ook alles weten over "produceren" :stupid Tuurlijk klink ik weer lekker ouderwets maar het lijkt heden ten dage wel gek, als je nog ergens de tijd voor neemt of zo.

Muziek/synths/samplers/software en noem alles maar op: het is geen rocket-science, maar er komt toch tamelijk veel bij kijken dus wees geduldig, doe moeite (inderdaad - de handleiding!) en stel je vragen gericht.

Ik ga even de geranium water geven.

En er dan wel achter gaan zitten he? :duivels:

Muziek/synthese/sampling/software/mixen/masteren en noem alles maar op: het is geen rocket-science, maar er komt toch tamelijk veel bij kijken dus wees geduldig, doe moeite (inderdaad - de handleiding!) en stel je vragen gericht.
inderdraad... wij (de pre internet muziekmakende sf leden) hebben ook alles zelf moeten ontdekken... dat leer je allemaal zo maar niet in 1 maand of 1 jaar... daar gaan jaren overheen... en als een newbee niet eerst zelf wat dingen wil proberen (dus eerst wat laten zien voordat ie de vraag stelt) en daarbij dan (in zijn optiek) niet snel genoeg antwoord krijgt word er ook nog gezegt dat die oude leden altijd 'uit de hoogte doen'... :confused:
je kan GVD bij overmaat van ramp ook nog als oude gardist voor een week gebanned worden omdat je nieuwe leden de waarheid niet mocht zeggen (de "reet de vukkende manueel" kreet dus)...

want er-te-ef-em word inmiddels veranderd in "wat een goede vraag!"...

Volledig akkoord met jullie hoor. Maar dat is net de aard van het beestje vrees ik.

Super enthousiast en vol wilde plannen... het typeert de newbie volledig.

Maar wat is de optie dan? Newbies verbieden?
Of moeten de newbies de oude rotten er uit jagen en ze naar www.ifyoustillarentfamousbynowthenyoushouldstopmakingmusic-synthforum.nl sturen?

Net zoals in het echte leven zijn er hier "oude" en "nieuwe" leden en het botst net zozeer in het echte leven tussen die twee groepen. Ik zou het persoonlijk snel beu zijn van daar steeds op in te gaan. Maar er zijn er altijd wel 2 of 3 die niets te doen hebben en die er eens mee gaan jennen (mea culpa ik ook ooit).

Mijn beeld is dat het over de jaren meer en meer een klaag forum is geworden.

Maar ik zit hier toch wel iedere dag een paar keer dus zo slecht is het nu ook weer niet :biertje:

Volledig akkoord met jullie hoor. Maar dat is net de aard van het beestje vrees ik.

Super enthousiast en vol wilde plannen... het typeert de newbie volledig.

Maar wat is de optie dan? Newbies verbieden?
Of moeten de newbies de oude rotten er uit jagen en ze naar www.ifyoustillarentfamousbynowthenyoushouldstopmakingmusic-synthforum.nl sturen?

Net zoals in het echte leven zijn er hier "oude" en "nieuwe" leden en het botst net zozeer in het echte leven tussen die twee groepen. Ik zou het persoonlijk snel beu zijn van daar steeds op in te gaan. Maar er zijn er altijd wel 2 of 3 die niets te doen hebben en die er eens mee gaan jennen (mea culpa ik ook ooit).

Mijn beeld is dat het over de jaren meer en meer een klaag forum is geworden.

Maar ik zit hier toch wel iedere dag een paar keer dus zo slecht is het nu ook weer niet :biertje:

Dat is allemaal wel leuk gezegd maar het is net wat 6 trak zegt. Wij stammen uit een periode zonder internet dus dan moet je gewoon zelf veel uitzoeken.
Nu wordt er verwacht in "this age of information" dat je met/op sprong en stel? antwoord krijgt op je vragen.....
Ik kom uit de periode dat als je wat wou kopieren dat dat op cassettebandje moest. Ik denk dat sommige "jonge leden" nog nooit een cassettebandje hebben vastgehouden. En dan toch van ons "ouwe rotten" verlangen dat wij ze meteen helpen.....wij hebben ook moeten werken voor onze kennis maar dat wil niet zeggen dat wij die niet willen delen...integendeel, ik vind het juist leuk als ik iemand kan verder helpen met een probleem...maar het moet wel een probleem zijn waar hij/zij tegenaan is gelopen in het uitzoeken van dingen.

Als iemand al begint van ja maar hoe dit hoe dat heb ik al snel zoiets van gast je kan toch lezen?? gebruik dat fukkin internet dan ook....maar die lui igheid stoort mij mateloos.....ook soms met maten loos....er was er eens een maatje loos falaladi falalada....ghhehehe

En dan toch van ons "ouwe rotten" verlangen dat wij ze meteen helpen.....wij hebben ook moeten werken voor onze kennis maar dat wil niet zeggen dat wij die niet willen delen...integendeel,

Nogmaals ik ben ook van die tijd en ik ga volledig akkoord met jullie dat het irritant kan zijn. Maar dat is net een van de eerste dingen die ik hier geleerd heb op het forum. Dat ik het allemaal zelf ging moeten leren. Maar ik was eerst ook zo razend gemotiveerd toen ik hier op het forum kwam.

En zo zit iedereen in een andere fase.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back