Hou op ik wil niet weten waar die kaas uit die joggingbroek vandaan komt![]()
Ik bedoel maar......helemaal als je het bij de Lidl kan halen.... getver....
Deutsche Jögging Hösen Käse verdammt nogmahl ja.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hou op ik wil niet weten waar die kaas uit die joggingbroek vandaan komt![]()

En zo ontspoord ook dit topic weer....helemaal te gek!!![...]

Gast....natuurlek snepte ik det meur ji hat ut uen bietje reur geskrieven....dus yoghurt broek für mie...![]()

dan moet het dus ook weer 2x condenseren...verdammt nogmahl ja.![]()
oonmeunige aaltnkettel dojje de bunt...pasn junder mor op of kbeginn int westvlams strepe ostèns!
tgoawè zère gedoan zien wih

dan weer
en meteen weer
of 

mijn beeld van dit forum is al beter geweest....
van nederlanders zeggen ze bij ons dat ze open minded zijn maar daar merk ik hier toch niet veel van. het gebrek aan inlevingsvermogen is vrij schrijnend te noemen en de vrijheid van meningsuiting wordt hier vaak binnen het half uur met de grond gelijk gemaakt.
de enige roddel die jullie bij mij hebben kunnen bevestigen is dat jullie een pak kunnen doordrammen over niets en alles tegelijk. mierenneukers
op inhoudelijk vlak heb ik best wat dingen bijgeleerd maar ik blijf er bij dat er een deel van het forum niet zou mogen toegankelijk zijn voor de oude rotten in het vak want die kunnen niet anders meer opbrengen dan newbies meteen af te zeiken en dat is zonde
dus de ene dag denk ikdan weer
en meteen weer
of
![]()
Ja vlaanderen is eigenlijk een afvallige nederlandse provincie. Ik snap alleen niet waarom ze dan met afvallige fransen in zee gaan.![]()
ik vind wel dat sommige nieuwe leden eerst zelf een beetje moeite moeten doen om iets uit te zoeken......ik bedoel als je iets zelf uitzoekt maak je het intenser mee dus zal het langer blijven hangen.....dus zo af en toe een verwijzing van de handleiding of gebruik google eens vind ik dan niet zo vreemd.
Tuurlijk klink ik weer lekker ouderwets maar het lijkt heden ten dage wel gek, als je nog ergens de tijd voor neemt of zo.Mee eens....maar je ziet tegenwoordig toch steeds meer dat mensen alles snel snel willen; snel resultaat, snel antwoord op een vraag of reactie op een track en binnen de kortste keren willen ze dan ook alles weten over "produceren"Tuurlijk klink ik weer lekker ouderwets maar het lijkt heden ten dage wel gek, als je nog ergens de tijd voor neemt of zo.
Muziek/synths/samplers/software en noem alles maar op: het is geen rocket-science, maar er komt toch tamelijk veel bij kijken dus wees geduldig, doe moeite (inderdaad - de handleiding!) en stel je vragen gericht.
Ik ga even de geranium water geven.

inderdraad... wij (de pre internet muziekmakende sf leden) hebben ook alles zelf moeten ontdekken... dat leer je allemaal zo maar niet in 1 maand of 1 jaar... daar gaan jaren overheen... en als een newbee niet eerst zelf wat dingen wil proberen (dus eerst wat laten zien voordat ie de vraag stelt) en daarbij dan (in zijn optiek) niet snel genoeg antwoord krijgt word er ook nog gezegt dat die oude leden altijd 'uit de hoogte doen'... :confused:Muziek/synthese/sampling/software/mixen/masteren en noem alles maar op: het is geen rocket-science, maar er komt toch tamelijk veel bij kijken dus wees geduldig, doe moeite (inderdaad - de handleiding!) en stel je vragen gericht.

Volledig akkoord met jullie hoor. Maar dat is net de aard van het beestje vrees ik.
Super enthousiast en vol wilde plannen... het typeert de newbie volledig.
Maar wat is de optie dan? Newbies verbieden?
Of moeten de newbies de oude rotten er uit jagen en ze naar www.ifyoustillarentfamousbynowthenyoushouldstopmakingmusic-synthforum.nl sturen?
Net zoals in het echte leven zijn er hier "oude" en "nieuwe" leden en het botst net zozeer in het echte leven tussen die twee groepen. Ik zou het persoonlijk snel beu zijn van daar steeds op in te gaan. Maar er zijn er altijd wel 2 of 3 die niets te doen hebben en die er eens mee gaan jennen (mea culpa ik ook ooit).
Mijn beeld is dat het over de jaren meer en meer een klaag forum is geworden.
Maar ik zit hier toch wel iedere dag een paar keer dus zo slecht is het nu ook weer niet![]()
En dan toch van ons "ouwe rotten" verlangen dat wij ze meteen helpen.....wij hebben ook moeten werken voor onze kennis maar dat wil niet zeggen dat wij die niet willen delen...integendeel,