Hoe leuk vindt jij het SF?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
svd.jpg

ik vind dat alle drumcomputers, fx en samplers van synthforum geband moeten worden. Het is toch een SYNTHforum? :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

3418261021_77d1d88d3a.jpg

je leert er steeds weer bij....

Attachments

• wijzer.jpg
    wijzer.jpg
    256,2 KB · Bekeken: 117
ik vind dat alle drumcomputers, fx en samplers van synthforum geband moeten worden. Het is toch een SYNTHforum? :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

baby

Nee hoor, Proto heeft een uitstekend punt. Als drumcomputers en fx wel mogen, wat is dan de essentie van een synthforum zoals jij dat ziet? Hardware-instrumenten? Waarom dan niet gitaren? (die ook door fx e.d. gaan) En als de essentie de synthese is, waarom dan niet softsynths? Zoals 6 al tig keer zegt, als je écht diep wilt gaan, dan kun je echt een hoop lol beleven aan het maken van je eigen softsynths!

Ik snap wel dat jij bepaalde gut-feelings hebt hierover - sterker nog, ik heb wat dat betreft wel ongeveer dezelfde interesses, denk ik. Maar je moet jouw voorkeur in dit geval niet verwarren met iets beargumenteerbaars waar anderen (laat staan *alle* anderen) ook wat mee kunnen. Want dat is dit toch echt niet...

3418389441_7361a6464d.jpg

voor jong en oud! :P

Attachments

• leeftijd.jpg
    leeftijd.jpg
    162,5 KB · Bekeken: 109
Tsja, als je niet tegen een tegenwoord kan, dan moet je de discussie niet aangaan. FM7 of Albino3 is nog altijd veel meer een synthesizer dan een akai sampler of een kaosspad.

Maar goed, ik heb 't toch best naar m'n zin op SF :mexico::kroon::biertje:

Tsja, als je niet tegen een tegenwoord kan, dan moet je de discussie niet aangaan. FM7 of Albino3 is nog altijd veel meer een synthesizer dan een akai sampler of een kaosspad.

het gaat niet om de mogelijkheden maar om het apparaat zelf, een PC is geen muziekinstrument

Ik wel.

Maar ik ben al een paar jaar getrouwd, dus dan verlies je het perspectief een beetje.

Dat lijkt wel een stemvork....om de stemming te pijlen fjoesz???

Die is nl erg omgeslagen.......en ik stelde toch maar een simpele vraag.

Hoe leuk vind je het SF? Nou dat hebben we geweten. Ik hou invervolg maar me bek dicht.:bekdicht::):frons::luv:

Hoe leuk vind je het SF? Nou dat hebben we geweten. Ik hou invervolg maar me bek dicht

Misschien een enquete toevoegen? Hier heb je alvast wat opties.....

Ik vind synthforum tof maar......ik haat softsynth-ters!
Ik vind synthforum tof maar......ik speel liever op mijn tam tam!
Ik vind synthforum tof maar......WTF is een synth?
Ik vind synthforum tof maar......waar zijn alle zwartepieten?
Ik vind synthforum tof maar......het zou toffer zijn zonder dat eene SF lid!!!
Ik vind synthforum tof maar......ik krijg na jaren muziek maken nog geen pliepje uit mijn synth.....HHHHEEEELLLLPPP?
Ik vind synthforum tof maar......bier drinken is ook leuk?
Ik vind synthforum tof maar......op maandag dans ik liever met mijn dikke odel door amsterdam cenraal!
Ik vind synthforum tof...........en ben het eens met alle bovenstaande stellingen!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back