Duur verzenden van een pakket uit Belgie.

RodmanSan

De BroekWapperBassenMan
Ben al sinds 02-04-09 aan het wachten op een pakketje uit Belgie waar wat muziek spulletjes in zitten.

Had eigelijk al verwacht dat deze afgeleverd zou worden...maar nog steeds is dit niet het geval.

Daarbij is het bij Kilopost niet mogelijk iets te tracken ook al heeft deze een trackingnummer (staat ook zo beschreven op de post site).

Weet iemand wat gemiddeld de levertijd is van een kilopost pakket uit Belgie...??

B.v.d.

Zal er dan wel eentje zijn uit de tijd van de houten gulden :

postbode_0.jpg

vorige maand is er nog een kaart bezorgd die in de eerste wereldoorlog verzonden was......,
ik zou dus maar geen haast hebben met klikopost:biertje::biertje:
groeten,
jeroen

Ik heb een paar maanden geleden twee dingen laten opsturen uit NL naar België, die zijn nog steeds niet aangekomen. Omdat ik als postcode per ongeluk BE-1234 had opgegeven in plaats van B-1234, zijn ze waarschijnlijk ergens in Wit-Rusland op de grote stapel beland. Benieuwd of ik die ooit nog terugzie...

Heb recentelijk iets uit BE ontvangen binnen 3 dagen, en ook iets verstuurd naar BE dat na 3 dagen aankwam.... kleine pakketjes. (synthesizers.com modules in beide gevallen)

Het duurt minimum 4 werkdagen als je naar Nederland een pakket verzend aan het goedkoopste tarief. Ik verzond een tijdje geleden mijn RS7000 en dat ding heeft er van vrijdag tot vrijdag over gedaan.

Het duurder tarief is 2 keer zo duur voor hetzelfde gewicht, je krijgt er enkel tracking bij en het gaat sneller (maximum 4 werkdagen). Geen enkele rede dus eigenlijk om dat dure tarief te pakken als er niet echt haast bij zit.

Ik schrok er ook van eigenlijk... uit Nederland is iets hier vaak na 1-2-3 dagen (zelfs synth als een Alesis Ion en zo, dat zijn toch geen lichte pakketten meer)...

Van België nààr Nederland is blijkbaar niet zo makkelijk... De Post zuigt.:duivels:

Hang on, tkomt wel.

Als eerste dank voor jullie support....scheelt af en toe wat nagels die gebeten worden.

Heb nog even wat na zitten rekenen...en als ik zo even ruim genomen alleen de "werkdagen" reken en de zaterdag niet mee tel incl. pasen kom ik nu uit op 7 werkdagen die zijn verstreken.
Vernam dat de post er 4 tot 10 werkdagen over kan doen...dus nog even geduld uitoefenen.

het zou met zo'n postcode toch ook wel aan moeten komen?
/
.

Je zou verwachten van wel, als er een mens achter dat ding zit. De tweede poging met B-1234 kwam binnen een paar dagen aan. Waarschijnlijk is het probleem dat een computer die brieven op de stapel naar Wit-Rusland (BElarus) heeft gelegd, en tegen dat ze daar ooit van terug zijn, is het 2084...

Normaal heb ik geen enkel probleem met verzenden van BE naar NL en andersom, om de prijs en geen tracking vanuit BE na dan...

En jawel....net werd er aangebeld door een Mevrouw van de selectvracht (aha...de goedkope concurrent van de TNT...type ongeschoren en ruikend naar sigaretten) die zowaar een pakket voor mij had.

Ze begon al meteen met excuses aan te bieden voor het laat aanleveren daar men bij Selectvracht (jawel...niet eens de BE post) een sorteer fout had gemaakt.

Ik zag op de error sticker dat dit op de 08-04 was gebeurd...dus een week erbovenop vanwege de sorteerfout....duh....

Awel...nu veel speelplezier met mijn nieuwe synth.... :okdan:

Kan dus van mijn part een :slotje: op...

Back