Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
idd altijd leuk. maar wat was nou zo bijzonder aan dit festival?? of blijkt dat uit de krantensnipsels?
edit: dit filmpje is ook wel leuk.
http://www.youtube.com/watch?v=qFwV_l_3lbE&feature=related
promotie via flyers, en een PAPIERE mailing. De wereld zonder internet was zo slecht nog niet.
) bezig met livesets en organiseren van parties dus als je t beter weet,.. alle verheldering is ook welkom!!!ik heb in limburg een jaar of 8 geleden slechts 1 nacht en ochtend mee mogen maken..
toen kregen we er zondag ochtend een show van de m.e. er gratis en voor niks bij! in een lang lint kwamen ze dreigend steeds een stapje dichterbij!
alsof (ik had natuurlijk ook lsd ed op) je in een slechte b film was beland
)
optieven met politie en de wethandhavers![]()

Enigzins kan ik er wel in komen maar het zou een mooi zooitje worden zonder![]()

Hebben we het ooit wel eens geprobeerd zonder??? Misschien dat alle huidige problemen daar wel door komen.....maar ik heb nu op het moment geen zin om deze discussie te voeren....ben moe.....en ik typ veels te langzaam voor wat ik allemaal wil zeggen.....
Ik snap het concept niet dat de ene persoon überhaupt iets heeft te zeggen over een ander persoon....fuck the law.
Oei.. een anarchist... denk je dat er dan geen criminaliteit meer zal zijn? Ik dacht het niet hoor, mensen zijn van nature slecht.
Kwet niet hoor, geen protocol voor. In nijmegen reden tanks door de straten in 1981. En dat had toch zeker ook iets met anarchisme te maken!