teknival 1996 maasvlakte online!!

Forward The Revolution

attachment.php

Ik bedoel maar...

Wat is eigenlijk de definitie van een Teknival? Een vergunningloos festival met allerlei verschillende soundsystems? Ben er zelf nog nooit geweest. Hier in Friesland kom ik er in elk geval nooit iets over tegen. :D

Het enige waar ik ooit iets over gelezen heb, is over de Spiral Tribe, en dan met name omdat die track Network 23 zo vet is. :P

In feite geen definitie. Het zijn gewoon een flink aantal systems, met name uit Engeland, Frankrijk, tsjechie en andere europese landen die afspreken met z'n allen een stuk land in te pikken en daar zo lang mogelijk blijven feesten (in de hoop dat de politie / ME ze niet wegschopt).

Zo heb je DutchTek, Tsjechtek etc. Het is dus een groot illegaal festival, met voornamelijk tekno en veel nomaden uit heel europa in oude (gare) bussen. En uiteraard is de regel: Free Party (, Free People, Free Future van network23)
Ow ja, en redelijk veel honden :P

Forward The Revolution

attachment.php

Ik heb die nog op een trui :mega:

Die teknival flyer heb ik 2 keer.

Ook 5 dagen op de maasvlakte geweest. Heb nog een lift gehad ernaar van Okupe. Lego etc was er ook

Laatst gewijzigd:
Denk modder, herrie, DDR-busjes, ongewassen hippies (teknomaden),vage drugs, valse honden en schijten in de bosjes op een afgelegen terrein met als laatste gast de politie.

ikzegdoen.jpg

Kool! Zo'n bus wil ik dus eigenlijk ook, maar dan wel met 130+ pk 't liefst zodat 't een beetje doorrijdt. :D
Wel lekker groot een oerdegelijk wat je daar hebt ( en in mooie staat zo lijkt het ) :okdan:

Zooooooo mooi bussie Mario!!! :halleluja das wat anders dan de afgetrapte mercedessen waar ik al niet in heb gehangen/gereden.....

En Spiral Tribe 4ever...:okdan: maar zo zijn er nog wel meer....ik zeg MoNoNoM.......Teknozems, WirWar etc...

Ik heb nog een hele stapel platen van die tijd. jammer genoeg mag je die hier niet aanbieden.

Waar zou je die goed kwijt kunnen?

Gebruik ze al jaren niet meer onder andere Stormcore ;)

Hebben we het ooit wel eens geprobeerd zonder???

Ja, er zijn best wel veel landen geweest (al is het meestal tijdelijk) zonder overheid of duidelijke machtshebbers. Vandaag de dag zien we het nog in gezellige landen als Somalië, maar we hebben het ook gezien in Irak, Afghanistan, voormalig Joegoslavië, diverse Zuid-Amerikaanse, Afrikaanse en Aziatische republiekjes.

Meestal in een situatie van anarchie of wetteloosheid volgt een strijd om de macht en bij gebrek aan autoriteit of wetten ontaardt dit meestal in een hele smerige burgeroorlog waarbij verschillende milities zonder enige scrupules de burgerbevolking uitmoorden. Het recht van de sterkste, en wie gaat ze tegenhouden als niemand de baas is?

Kortom, het hele land zou veranderen in één grote Prachtwijk :smeris:

Wat overigens niet wegneemt dat er meer leuke underground feestjes zouden moeten zijn.

Ik heb nog een hele stapel platen van die tijd. jammer genoeg mag je die hier niet aanbieden.

Waar zou je die goed kwijt kunnen?

Gebruik ze al jaren niet meer onder andere Stormcore ;)

Je zou het kunnen proberen op www.discogs.com

De platensite bij uitstek..... je kan door dmv klikken je collectie bijhouden en ook te koop aanbieden....maar je mag mij ook wel eerst even een lijstje sturen, ik heb zeker interesse in die ouwe meuk. ;)

lijkt me toch kut dat elke keer dat je dan gaat feesten er een einde aan komt omdat er politie komt.....

lijkt me toch kut dat elke keer dat je dan gaat feesten er een einde aan komt omdat er politie komt.....

Mwaah valt wel mee hoor....ik ben echt naar heelveel illegale parties geweest en eigenlijk alleen op het Muiderstrand liep het uit de hand....en 2 keer werdt er een feestje afgebroken vlakbij de Coentunnel...... voor de rest heb ik feesten meegemaakt die op donderdag begonnen en op dinsdag eindigde....:yamaha: aan het einde van de Diemerzeedijk waren altijd leuke feestjes...

en meestal werd er gewacht tot er genoeg mensen aanwezig waren om een feest te starten.....waren er iets van 300 man dan begon het pas. Dit was mede dat er dan teveel mensen waren zodat de politie het niet kon opbreken gewoonweg door gebrek aan personeel....:geslaagd:

Gewoon doen, velen zijn inmiddels belastingvrij, en je buren vinden het ook vast leuk. :D

Ik zou wel zo'n ouwe VW bus willen met vieze dekens achterin, gehaakte gordijntjes, een sleutelbos met een Peace-teken eraan en een lavalamp aangesloten op mijn sigarettenaansteker.

Waarschijnlijk zou m'n baas een rolberoerte krijgen als ik die de parkeerplaats opdraai :D

Ik zou wel zo'n ouwe VW bus willen met vieze dekens achterin, gehaakte gordijntjes, een sleutelbos met een Peace-teken eraan en een lavalamp aangesloten op mijn sigarettenaansteker.

Waarschijnlijk zou m'n baas een rolberoerte krijgen als ik die de parkeerplaats opdraai :D

Die vieze dekens heb ik wel voor je,.. wou ze net weggooien,.. gheheh

Ach eisen zijn wegenbelastingvrij en je moet er een beetje in kunnen crashen.
Wie weet doe ik het nog wel een keertje die mercedessen zijn denk ik te gewild.

Back