teknival 1996 maasvlakte online!!

Die gast die die speaker grap dee werd uitgekleed en naakt de deur uitgetrapt. Ik heb een kennis en die heeft foto,s dat die naakt gast word achterna gezeten door de politi. Rennen die dude pracht foto's.

Nee joh,.
Die gast werd niet door ons uitgekleed,.. Wij kleden geen mannen uit.
Hij had z'n shirt uit,..
Sprong op de speakerstack af en duwde de eerste omver,.
Ik spring achter de booth vandaan,.. en curley grijpt m aan z'n andere arm,.
Die gast was zo fukking glibberig dat ie ontsnapt,. en hop ,.. stack twee gaat omver. Wij weer achter m aan,..
Hij gaat op handen en voeten, headfirst, zes betonnen trappen af,.
Curley en ik r achteraan,.. Beneden glijd ie door,.. zo de wc ruimte in,. met z'n kop tegen een pleepot.
Curley begint die man te wurgen,. ik roep,.Curley,.. je maakt m dood,..
kom we gooien m buiten."
Die man begint te worstelen en wij m naar buiten wurmelen.
Ik zeg,.. kom,. we gooien m in de maas,. kan ie afkoelen, maar toen kwamen z'n maatjes m redden,. smeken of ik ma asjeblieft niet in t water wilde gooien,.. gheheh
Ik zeg okee,.neem die man mee,. hij mag r niet meer in tot ie weer kan denken.
Dus hij hangt tussen zn maatjes in tijdens zonsopgang,.. ze dragen m weg,.glipt ie ineens weer langs ons heen en wil weer naar binnen rennen.
Ik roep,. stop die gast,.. Vj Genmo tackelt m en hij landt met z'n kop in t zand.
Hij,.. heel z'n hoofd onder de bloed en blubber,.. begint ie weer te rennen,..
Verderop staat een auto in de morgenzon,.. deuren open,. tekno klinkt uit de speakers,. jongen in de auto,. paar vriendinnetjes eromheen staan een beetje te dansen,.Mr leipo rent op die auto af,. maakt een snoekduik,. en landt,..armen wijd,.. midden op de motorkap,..met z'n plakhoofd op de voorruit.
Curley en ik weer daarheen,.. ontstelde tekno hippie-eigenaar van de auto springt er uit,. begint wild met z'n arme te zwaaien.
Ik pak leipmans bij zn enkels,. en trek m van die kap af,..hoofd weer in t zand,.
Die man staat op,. begint al z'n kleren uit te trekken,.. en naakt door de distels te rennen,.
Daarna gaat ie liggen en wij gaan verder met t feest.
Een paar uur later komt er iemand naar me toe,.. kweenie precies wie,.
Intussen is t al licht.
Mario,. die gek ligt nog steeds tussen de distels. Doe wat,.
Ik bel de ambulance,..
Uhhh,. wij hebben hier een feestje,. er ligt een gek in t gras,.. teveel drugs,. hij beweegt niet meer,.. kijk ff of ie t nog doet,.
Kwartier later arriveert de politie met ambulance erbij.
Ik bekijk alles van boven af,. zie wat gekke actie,.. man rent wat rond,. en,.. politie en ambulance gaan weer weg,.. ik denk,.. da's gek!
Ik naar beneden,.. Kom ik bij die man,. ntussen heeft ie weer een broek aan.
Hij kijkt me aan,.. kraakhelder,. Saaa,. marioman,.. sorry,.. Ik was aan t trippen en dacht dat de muziek m'n vijand was en ik wilde de speakers doodmaken. Ik zeg,.lekker tof vogel,.. heel die speakers uit hun voegen,..nou ja,. hij kon r ook niet veel aan doen,. ontoerekeningsvatbaarheid ofzo.
Achteraf,. 12000 gulden schade,. verhaalt op een verzekering,. met een gekke constructie.

Blij dat er foto's van zijn,.. echt tof,.. komop posten die pica's!!!!,. gheghe,.

N1TRO TV! op zaterdagnacht van 00.00 tot 03.00u :okdan:

Jups Nitro tv,..
Daar betaalden we geloof ik 80 gulden voor in de maand,.. die zendtijd,..
Doordeweeks maakten we gekke livesets met vj's,.. die zonden we dan
zaterdags uit.
Gekste tv ever,..

We hebben alle mastertapes nog,.. Titus,.. die de tvstudio deed toen wil een myspace kanaal openen en ze weer allemaal gaan uitzenden,.. alleen de tijd om t te digitaliseren ontbreekt.
Ik weet nog dat ik nitro uitzendingen maakte met een poolse vj,..met een beamer op lakens voor de ramen,. stonden voor de deur op de middellandstraat mensen te dansen.
Als ze online gaan dan zal ik ff een link opgooien.

Nee joh,.
Die gast werd niet door ons uitgekleed,.. Wij kleden geen mannen uit.
Hij had z'n shirt uit,..
Sprong op de speakerstack af en duwde de eerste omver,.
Ik spring achter de booth vandaan,.. en curley grijpt m aan z'n andere arm,.
Die gast was zo fukking glibberig dat ie ontsnapt,. en hop ,.. stack twee gaat omver. Wij weer achter m aan,..
Hij gaat op handen en voeten, headfirst, zes betonnen trappen af,.
Curley en ik r achteraan,.. Beneden glijd ie door,.. zo de wc ruimte in,. met z'n kop tegen een pleepot.
Curley begint die man te wurgen,. ik roep,.Curley,.. je maakt m dood,..
kom we gooien m buiten."
Die man begint te worstelen en wij m naar buiten wurmelen.
Ik zeg,.. kom,. we gooien m in de maas,. kan ie afkoelen, maar toen kwamen z'n maatjes m redden,. smeken of ik ma asjeblieft niet in t water wilde gooien,.. gheheh
Ik zeg okee,.neem die man mee,. hij mag r niet meer in tot ie weer kan denken.
Dus hij hangt tussen zn maatjes in tijdens zonsopgang,.. ze dragen m weg,.glipt ie ineens weer langs ons heen en wil weer naar binnen rennen.
Ik roep,. stop die gast,.. Vj Genmo tackelt m en hij landt met z'n kop in t zand.
Hij,.. heel z'n hoofd onder de bloed en blubber,.. begint ie weer te rennen,..
Verderop staat een auto in de morgenzon,.. deuren open,. tekno klinkt uit de speakers,. jongen in de auto,. paar vriendinnetjes eromheen staan een beetje te dansen,.Mr leipo rent op die auto af,. maakt een snoekduik,. en landt,..armen wijd,.. midden op de motorkap,..met z'n plakhoofd op de voorruit.
Curley en ik weer daarheen,.. ontstelde tekno hippie-eigenaar van de auto springt er uit,. begint wild met z'n arme te zwaaien.
Ik pak leipmans bij zn enkels,. en trek m van die kap af,..hoofd weer in t zand,.
Die man staat op,. begint al z'n kleren uit te trekken,.. en naakt door de distels te rennen,.
Daarna gaat ie liggen en wij gaan verder met t feest.
Een paar uur later komt er iemand naar me toe,.. kweenie precies wie,.
Intussen is t al licht.
Mario,. die gek ligt nog steeds tussen de distels. Doe wat,.
Ik bel de ambulance,..
Uhhh,. wij hebben hier een feestje,. er ligt een gek in t gras,.. teveel drugs,. hij beweegt niet meer,.. kijk ff of ie t nog doet,.
Kwartier later arriveert de politie met ambulance erbij.
Ik bekijk alles van boven af,. zie wat gekke actie,.. man rent wat rond,. en,.. politie en ambulance gaan weer weg,.. ik denk,.. da's gek!
Ik naar beneden,.. Kom ik bij die man,. ntussen heeft ie weer een broek aan.
Hij kijkt me aan,.. kraakhelder,. Saaa,. marioman,.. sorry,.. Ik was aan t trippen en dacht dat de muziek m'n vijand was en ik wilde de speakers doodmaken. Ik zeg,.lekker tof vogel,.. heel die speakers uit hun voegen,..nou ja,. hij kon r ook niet veel aan doen,. ontoerekeningsvatbaarheid ofzo.
Achteraf,. 12000 gulden schade,. verhaalt op een verzekering,. met een gekke constructie.

Blij dat er foto's van zijn,.. echt tof,.. komop posten die pica's!!!!,. gheghe,.

Jups Nitro tv,..
Daar betaalden we geloof ik 80 gulden voor in de maand,.. die zendtijd,..
Doordeweeks maakten we gekke livesets met vj's,.. die zonden we dan
zaterdags uit.
Gekste tv ever,..

We hebben alle mastertapes nog,.. Titus,.. die de tvstudio deed toen wil een myspace kanaal openen en ze weer allemaal gaan uitzenden,.. alleen de tijd om t te digitaliseren ontbreekt.
Ik weet nog dat ik nitro uitzendingen maakte met een poolse vj,..met een beamer op lakens voor de ramen,. stonden voor de deur op de middellandstraat mensen te dansen.
Als ze online gaan dan zal ik ff een link opgooien.

iig kanje lekker lulle,..haha

zo hebk ook wels iemand weggebracht ri ziekenhuis [oude ladderfabriek utrech feestje]
die was door t dak gezakt ,..vet in de problemen geraakt in ziekenhuis/wouten ,..

soms wel minder asje gasten moet / wil gaan helpen die bv van twee hoog onder dope van bv een schuur/ pand vallen en met een bek vol bloed vrolijk staan te doen met tanden in zn hand
[op lowlands een dooie inmn handen gehad [bleeklater dus dxxd mindre ervaring]

kd8 al nitro tv doen ze in utreg nie aan !
:gaap: pomtiedom

iig kanje lekker lulle,..haha

zo hebk ook wels iemand weggebracht ri ziekenhuis [oude ladderfabriek utrech feestje]
die was door t dak gezakt ,..vet in de problemen geraakt in ziekenhuis/wouten ,..

soms wel minder asje gasten moet / wil gaan helpen die bv van twee hoog onder dope van bv een schuur/ pand vallen en met een bek vol bloed vrolijk staan te doen met tanden in zn hand
[op lowlands een dooie inmn handen gehad [bleeklater dus dxxd mindre ervaring]

kd8 al nitro tv doen ze in utreg nie aan !
:gaap: pomtiedom

Ja,. dat zijn de minder kanten,.. In amsterdam was op 1 van onze feesten een gast naar beneden gevallen van heel hoog,.. het is niet goed gekomen met m,..
Van t cyb-x gebouw een jongen net gered die echt wilde gaan vliegen,. die stond op zo'n ornament,.. zeker 25 meter hoog.
Een paar mensen in ambulances gezet,..
En een heel goede vriend verloren in den haag,..in Iets Vrijers,. overleden aan z'n lifestyle,..
Curley,.. t zelfde,. lifestyle.
En zo zijn nog meer verhalen,. teveel.
Dan heb ik t niet eens over de tientallen lui die niet meer uit de drugs zijn gekomen of in trips zijn blijven hangen ed.

Alles heeft zo een keerzijde,.. helaas.

Ja,. dat zijn de minder kanten,.. In amsterdam was op 1 van onze feesten een gast naar beneden gevallen van heel hoog,.. het is niet goed gekomen met m,..
Van t cyb-x gebouw een jongen net gered die echt wilde gaan vliegen,. die stond op zo'n ornament,.. zeker 25 meter hoog.
Een paar mensen in ambulances gezet,..
En een heel goede vriend verloren in den haag,..in Iets Vrijers,. overleden aan z'n lifestyle,..
Curley,.. t zelfde,. lifestyle.
En zo zijn nog meer verhalen,. teveel.
Dan heb ik t niet eens over de tientallen lui die niet meer uit de drugs zijn gekomen of in trips zijn blijven hangen ed.

Alles heeft zo een keerzijde,.. helaas.

Maarten?

Dat was echt schrikken ja........wake up call voor velen.

Amsterdam was ik ook bij die vogel pleurde toen uit dat sportlife gebouw toch?
Bizarre tijden.

Ik weet zga zeker dat die gast naakt achterna gezeten werd door oom agent. Het staat op foto. Ik heb die gast die die foto's heeft al een tijdje niet gezien. Als ik hem zie ga ik ff kijken of ik ze kan lenen en in scannen. of foto van kan maken met digicam. Ik zag het gebeuren dat hij die speakers en trok. Uit het niets.

Amsterdam was ik niet bij die week er voor was ik er wel. Was ook gevaarlijk de muren waren gedeeltelijk weg iod.

Ik weet zga zeker dat die gast naakt achterna gezeten werd door oom agent. Het staat op foto.

Ja,.. klopt,.. politie was daar,. hij ook,.. politie wilde m meenemen,..hij wilde niet in de ambulance,...politie en kornuiten zijn maar weggegaan daarna.
Maar wij hebben m niet uitgekleed!!!!

Die gozer wordt trouwens af en toe nog steeds gepest met dat verhaal!!!

sportlife gebouw amsterdam ...?
ken weer verhalen van die aftrika / amerika vrieshuizen waar gasten verdwenen zijn en later gevonden
in t donker in een liftschacht gevallen ,...ook lekker

wrede is vaak dan nog dat iederen kortis ...en niks doet en blijft kijke,...:stupid
die gast van lowlands die ovreleed die was duys ook uit de lichtmast gesprongen en ik kwam netr sochtends vroeg aanlopuh,
iedereen stond maar te bleren [had wat veruimnds op ] tilde zo t hekk met betonne blokken op en ging dat afgesloten tereintje op [waar kde kracht vandaan haalde ....andere dimnsie
gelijk actie / stress zag zn ogen rollen , al ware t de rollen van een gokast
ik bleren ambulanceeeeeeee tsumperds actie
zn maatjes stonden nog aan t hek te trekken ...
val van die gozert was denk ik 8 mtr
twee uur later hoorde ik op de radio dat er iemand was over leden in de ziekenauto
kwas toen 20+ ofso beste impact ook na de " trip" was byna nuchter vd stress

minder
hey maaaaar goeie verhalen nu ; waar is dat feestje vanaaaf :Z
lamaa

Maarten?

Dat was echt schrikken ja........wake up call voor velen.

Amsterdam was ik ook bij die vogel pleurde toen uit dat sportlife gebouw toch?
Bizarre tijden.

Sjit daar was ik bij op dat feest......dat was echt niet grappig meer...was ook een vreemd feestje.......
maar dat was dus 1 van jou feesies mario.....was wel dikke acid beuken toen, ook leuke locatie dat gebouw.....echt ben me toen de t**us geschrokken...

@SMS303 als je wat te zeggen hebt over wat ik doe en waar ik ook gewoon vooruit kom mot je het gewoon laten staan......daarbij zeg ik niet dat het stoer is......was geen slimme actie van mezelf maar moest toch terug.....geld voor taxis doe ik niet aan, bloedzuigers.

Eyo,..

Na een gouden tip van borg010 .
Weet niet wie t online heeft gezet maar eindelijk beelden van het legendarische
maasvlakte teknival. En ook een nieuwsuitzending.

Klik hier voor de link naar de videos

Zal later ff was krantenknipsels posten en foto's van de ontruiming!

:halleluja

was hier nou die flyert revival :mega:
was dit de ...[] noord hollands kanaal teknival ?

nee tog
zat tussen handleidingen:dubbel:

Attachments

• cam juni 058.jpg
    cam juni 058.jpg
    104,7 KB · Bekeken: 113
Vanavond is er I love tekno in Watt Rotterdam. Weet niet of het wat is maar dacht meld het ff. :)

http://www.watt-rotterdam.nl/23-298-I_Love_Tekno

Line-up:
Hardcoholics (FR)
Win vs Kout - Live (FR)
Mikrobot & Madnix - Live
Rinse – Live
Dissolvement vs Stefan ZMK
Vexer vs Explicit
Spkrfrkr

getimage.php

lekker beuken
dit weekend ook ruigoord groot goa festivity d8 post t ook ff
zonder trance - maffia:

Zijn er ook nog mensen naar dit feest geweest? ( vorig jaar): http://www.dag.nl/binnenland/assen-verbaasd-illegaal-feest-36755#1

Assen was vet!!!

Helaas dat de aanvoerwegen op zaterdagmiddag werden afgesloten. Imo had vrijwel niemand verwacht dat er sprake zou zijn van enige doorgang gezien de laatste pogingen.

Wel viel me op dat zatermiddag rond 16u het eea aan het inkakken was. Met het ondergaan van de zon werden de stellingen en linies ingenomen door de ME en tijdens het schemeren zijn ze tot ontruiming/wegjagen van het veld overgegaan. Imo hebben ze het tijdens de schemering willen afronden ivm afnemend daglicht. Wie weet als er een klein half uurtje gerekt kon worden was de zaterdagnacht ook doorgegaan :D

Back