Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar er staat in de hoofd tytle 96. Het was toch 98 Maasvlakte ?
Bijlage de flyer. Deze heb ik ook.
Leukste feest van Cyb x was in de Vlaardingen oost iod ? Boven in een gebouw. Hellepoort.
Dat was Wilton Feyenoord,. scheepswerf,.. Meetingpoint was idd vlaardingen oost,.. En die was zeker heel bruut,.. Superlekker weer,.. perfect pand,.
Mega-line-up,.
's nachts kwamen de wethouder en de commissaris van politie nog ff met ons om t kampvuur zitten. 150 man ME ging onverrichter zake weer op huis aan,..Curley mixte bob marley keihard door de tekno,..
Een trippende gek gooide tijdens mijn liveset twee speakerstacks omver omdat ie dacht dat de muziek m aan wou vallen.
Huurbus aan 4 kanten in de prak,..
Zonsopkomst,. brrr,..was echt te mooi allemaal.
Staat ergens bovenaan mijn lijst samen met de: Kelderparty in ons hoofdkwartier,. Ijsselstijn en Amsterdam Amstel
Heb je flyers, knipsels of foto's,.die er niet opstaan uit die tijd?
Gooi ze dan ff in t archief,.http://cyb-x010.hyves.nl/fotos/
Als je geen hyves hebt en ook niet wilt,.mail ze dan ff naar mij,. dan plaats ik ze wel.
Wat is eigenlijk de definitie van een Teknival? Een vergunningloos festival met allerlei verschillende soundsystems? Ben er zelf nog nooit geweest. Hier in Friesland kom ik er in elk geval nooit iets over tegen.
Het enige waar ik ooit iets over gelezen heb, is over de Spiral Tribe, en dan met name omdat die track Network 23 zo vet is.![]()

Mooiste feest.....pffff Diemerzeedijk Amsterdam...donderdag erheen dinsdag toch maar naar huis.....en idd dansen als de zon opkomt uitkijkend over het N-H Zeekanaal en het IJ pleurisbruut......
Of een kraakpand ergens op Sloterdijk met oud en nieuw 96/97...... -18 buiten (en binnen) dus geen tijd om te rusten.....daar heb ik het geluid gezien.....das echt bizar......was de 2e keer dat ik geluid zag.....oja daar ook nog een rare trip gehad dat ik de warmte van mensen zag net als door een warmte zoeker.......zeer vet......![]()

je weet toch dat lsd een grote ilusie is he ,...
inbetween tha ear,s
meestal trekt t allemaal weerby
asje mazzel hebt komt t af en toe terug hihi
[kweet wel dat ..." psychadelica " een xtra dimensie aan MN feest jaren heeft gegeven ,...![]()

Dender.....heb je mijn avatar wel eens goed bekeken.
A. Hofmann mijn absolute held.

Dat was Wilton Feyenoord,. scheepswerf,.. Meetingpoint was idd vlaardingen oost,.. En die was zeker heel bruut,.. Superlekker weer,.. perfect pand,.
Mega-line-up,.
's nachts kwamen de wethouder en de commissaris van politie nog ff met ons om t kampvuur zitten. 150 man ME ging onverrichter zake weer op huis aan,..Curley mixte bob marley keihard door de tekno,..
Een trippende gek gooide tijdens mijn liveset twee speakerstacks omver omdat ie dacht dat de muziek m aan wou vallen.
Staat ergens bovenaan mijn lijst samen met de: Kelderparty in ons hoofdkwartier,. Ijsselstijn en Amsterdam Amstel
Als je geen hyves hebt en ook niet wilt,.mail ze dan ff naar mij,. dan plaats ik ze wel.

Ik ben afgehaakt toen iedereen zo nodig 400 Bpm op 1600 db moest aan draaien.....beetje jammer was dat.
Je bedoelt toch niet de mijne hoop ik?
![]()
[ame="http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2773786"]Video Spiral Tribe on Trigger happy TV van ASHS - MySpace Video@@AMEPARAM@@http://mediaservices.myspace.com/services/media/embed.aspx/m=2773786@@AMEPARAM@@mediaservices@@AMEPARAM@@myspace@@AMEPARAM@@services/media/embed@@AMEPARAM@@aspx/m@@AMEPARAM@@2773786Ik ben afgehaakt toen iedereen zo nodig 400 Bpm op 1600 db moest aan draaien.....beetje jammer was dat.

Mega-line-up,.

ikzocht ook d&b feeten op jaren terug ...ruige sound
is ook beetje over/ lectro raakte me nog wel,..
these days

mononom!
N1TRO TV! op zaterdagnacht van 00.00 tot 03.00u![]()