teknival 1996 maasvlakte online!!

Maar er staat in de hoofd tytle 96. Het was toch 98 Maasvlakte ?

Bijlage de flyer. Deze heb ik ook.

Leukste feest van Cyb x was in de Vlaardingen oost iod ? Boven in een gebouw. Hellepoort.

Dat was Wilton Feyenoord,. scheepswerf,.. Meetingpoint was idd vlaardingen oost,.. En die was zeker heel bruut,.. Superlekker weer,.. perfect pand,.
Mega-line-up,.
's nachts kwamen de wethouder en de commissaris van politie nog ff met ons om t kampvuur zitten. 150 man ME ging onverrichter zake weer op huis aan,..Curley mixte bob marley keihard door de tekno,..
Een trippende gek gooide tijdens mijn liveset twee speakerstacks omver omdat ie dacht dat de muziek m aan wou vallen.
Huurbus aan 4 kanten in de prak,..
Zonsopkomst,. brrr,..was echt te mooi allemaal.

Staat ergens bovenaan mijn lijst samen met de: Kelderparty in ons hoofdkwartier,. Ijsselstijn en Amsterdam Amstel
Heb je flyers, knipsels of foto's,.die er niet opstaan uit die tijd?
Gooi ze dan ff in t archief,.http://cyb-x010.hyves.nl/fotos/
Als je geen hyves hebt en ook niet wilt,.mail ze dan ff naar mij,. dan plaats ik ze wel.

Dat was Wilton Feyenoord,. scheepswerf,.. Meetingpoint was idd vlaardingen oost,.. En die was zeker heel bruut,.. Superlekker weer,.. perfect pand,.
Mega-line-up,.
's nachts kwamen de wethouder en de commissaris van politie nog ff met ons om t kampvuur zitten. 150 man ME ging onverrichter zake weer op huis aan,..Curley mixte bob marley keihard door de tekno,..
Een trippende gek gooide tijdens mijn liveset twee speakerstacks omver omdat ie dacht dat de muziek m aan wou vallen.

Staat ergens bovenaan mijn lijst samen met de: Kelderparty in ons hoofdkwartier,. Ijsselstijn en Amsterdam Amstel
Als je geen hyves hebt en ook niet wilt,.mail ze dan ff naar mij,. dan plaats ik ze wel.

En de volgende dag met een stel gekken lekker door naar het strand......te woekiewaus

Wat is eigenlijk de definitie van een Teknival? Een vergunningloos festival met allerlei verschillende soundsystems? Ben er zelf nog nooit geweest. Hier in Friesland kom ik er in elk geval nooit iets over tegen. :D

Het enige waar ik ooit iets over gelezen heb, is over de Spiral Tribe, en dan met name omdat die track Network 23 zo vet is. :P

DOH! Assen 2008!!! :mega:

Mooiste feest.....pffff Diemerzeedijk Amsterdam...donderdag erheen dinsdag toch maar naar huis.....en idd dansen als de zon opkomt uitkijkend over het N-H Zeekanaal en het IJ pleurisbruut......
Of een kraakpand ergens op Sloterdijk met oud en nieuw 96/97...... -18 buiten (en binnen) dus geen tijd om te rusten.....daar heb ik het geluid gezien.....das echt bizar......was de 2e keer dat ik geluid zag.....oja daar ook nog een rare trip gehad dat ik de warmte van mensen zag net als door een warmte zoeker.......zeer vet......:halleluja

Mooiste feest.....pffff Diemerzeedijk Amsterdam...donderdag erheen dinsdag toch maar naar huis.....en idd dansen als de zon opkomt uitkijkend over het N-H Zeekanaal en het IJ pleurisbruut......
Of een kraakpand ergens op Sloterdijk met oud en nieuw 96/97...... -18 buiten (en binnen) dus geen tijd om te rusten.....daar heb ik het geluid gezien.....das echt bizar......was de 2e keer dat ik geluid zag.....oja daar ook nog een rare trip gehad dat ik de warmte van mensen zag net als door een warmte zoeker.......zeer vet......:halleluja

je weet toch dat lsd een grote ilusie is he ,...
inbetween tha ear,s
meestal trekt t allemaal weerby
asje mazzel hebt komt t af en toe terug hihi
[kweet wel dat ..." psychadelica " een xtra dimensie aan MN feest jaren heeft gegeven ,...:halleluja:z

Attachments

• hofman.jpg
    hofman.jpg
    73,7 KB · Bekeken: 94
je weet toch dat lsd een grote ilusie is he ,...
inbetween tha ear,s
meestal trekt t allemaal weerby
asje mazzel hebt komt t af en toe terug hihi
[kweet wel dat ..." psychadelica " een xtra dimensie aan MN feest jaren heeft gegeven ,...:halleluja:z

Nee geen illusie.... een andere werkelijkheid meer imo...... het pelt alles van je af en laat de mens in zijn ware vorm zien....zonder remmingen, totaal primitief......ik had een dikke tribal trip dit weekend, ik probeerde naar de kern te komen van een atoom....conclusie...alles is water.*D :D

Dender.....heb je mijn avatar wel eens goed bekeken.

A. Hofmann mijn absolute held.

Ja van die molecuultjes en atoompjes heb ik er al wat van gehad.....:luv:
echt geweldig spul...je moet het wel kunnen handelen dat wel......

Mega-line-up,.

- Een trippende gek gooide tijdens mijn liveset twee speakerstacks omver omdat ie dacht dat de muziek m aan wou vallen.
HAHA DIT IS TOCH t grootste COMPLIMENT DIE JE KAN KRIJGEN
DAT IEMAND JE MUZIEK SO SERIEUS NEEMT DAT ....HIHI

@ MARIO maasvlakte die grote / eerste van topic blad ,
was daar ook niet dat geval van een gast die pas op dinsdag werdt gevonden ......in t hoge gras ...met een complete dwarslesie ofso
die man heeft 3 dagen liggen gillen in t hoge grass ....omdat ie moe was
ging die 100 mtr ofso buiten t feest gedruis chillen ...
en isdus overreden snachts door truck/ monster wheelr

wreedverhaal vondt k dat !

leukste feest...wat mn ogen opende wastoch wel t teknival waar de mutoids twee migs hadden ...waar later de dj booth op en onder werdt gemaakt ...
en egt weirde total of this world vakantie wasdat

org breach the peacevideo sp23/mutoids

leuk mutoids docu [ met die gast van " house " ]

half beast / motor cycle
vetttt -

teknival [was ] is all about creativity [ robodock is nog wel aardig creative-maar commercieel ]
kzie dat nu niet so veel meer op de " kleine" tekk parties jammer [acid waar hoorje dat nog ....]tomucho... hard /tekkie italy/frenchie dj,s:stupid
there no story teller whit records any more !!!:biertje::bekdicht:
of wel ....:doei::engel::dj::dj::dj:

zag net nog ff
burning man festival ook leuk asje van exteme dingen houdt ;
tsjek de vele video,s
in australie hebje ook zoon soort freakie/ desert building festival...
ff naam kwijt

Laatst gewijzigd:
voor leuke anecdotes / sp23 knipsels
video,s van toen t nog in uk was
castle morton & meeeeeeeeer

deze gast heeft een vrij unike verzamel page ;
leuk http://www.myspace.com/spiraltribe

Attachments

• sp23 in tha area.gif
    sp23 in tha area.gif
    28,9 KB · Bekeken: 112
  • sp23...jpg
    sp23...jpg
    88,7 KB · Bekeken: 101
Ik ben afgehaakt toen iedereen zo nodig 400 Bpm op 1600 db moest aan draaien.....beetje jammer was dat.

Precies.....die ouwe tekkno/acid spreekt mij nog steeds het meest aan...en ik denk dat veel ouwe lullen er net zo over denken.....ghhehehe SF is nu bijna getekknoriseerd. :okdan:

Je bedoelt toch niet de mijne hoop ik?

297102945_6_azXR.jpeg

idd een nette bus ...extra long version .
deze is wel weer erg grappig
...soort van reclame vid. voor sp23
high there were gonna have a muzikal festivity ...in yor back yard ...
:bekdicht:[ame="http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2773786"]Video Spiral Tribe on Trigger happy TV van ASHS - MySpace Video@@AMEPARAM@@http://mediaservices.myspace.com/services/media/embed.aspx/m=2773786@@AMEPARAM@@mediaservices@@AMEPARAM@@myspace@@AMEPARAM@@services/media/embed@@AMEPARAM@@aspx/m@@AMEPARAM@@2773786

Ik ben afgehaakt toen iedereen zo nodig 400 Bpm op 1600 db moest aan draaien.....beetje jammer was dat.

bv de acid platen van ...toen ,
kunje ook niet egt 1/3 sneller draaien dan ze oorspronkelijk bedoeld zijn ...
met de ..nieuwere tek sound ..[voornamelijk beats / noise kan dat weer wel
weinig toon hoogte te vinden ..:stupid

ikzocht ook d&b feeten op jaren terug ...ruige sound
is ook beetje over/ lectro raakte me nog wel,..
these days

Mega-line-up,.

Die gast die die speaker grap dee werd uitgekleed en naakt de deur uitgetrapt. Ik heb een kennis en die heeft foto,s dat die naakt gast word achterna gezeten door de politi. Rennen die dude pracht foto's. Ook foto,s van boven in bij de dansvloer van al die die dag licht die binnen komt en allemaal mooie reflexies maakt. allemaal vierkante ramen op een rij. Als ik hem tegen kom dan zal ik eens vragen of hij ff wil regelen dat die foto,s naar je toe komen. Ik weet nu niet waar die woont. Als het mee zit zie ik hem as wekend :mexico:

Hij heeft een heel boek met foto,s uit de oude tijd. IK heb nog allemaal tapes van radio tonka. Daar zitten ook leuke dingen tussen.

ikzocht ook d&b feeten op jaren terug ...ruige sound
is ook beetje over/ lectro raakte me nog wel,..
these days

Hmmmm ik was afgelopen weekend in Villa friekend in Landsmeer...daar werd een potje dnb tekkno gedraaid oei ragge man.....van die vette compressed soundz vlakke harde bd's pleuris vet....de dj daarna begon onzin terror te draaien toen was voor mij de avond over...nog ff gelult met een spaanse tsjik en toen met me lsd hoofd terug gereden...dat was lachuh ghehhehee:stupid

Attachments

• flymillau96.gif
    flymillau96.gif
    24,6 KB · Bekeken: 106
N1TRO TV! op zaterdagnacht van 00.00 tot 03.00u :okdan:

was da ,... dan meneer ..*D

deze = egt goed hey[ofnietastje system is ...]

Attachments

• europe-party-112.jpg
    europe-party-112.jpg
    84 KB · Bekeken: 96
Back