teknival 1996 maasvlakte online!!

Ach eisen zijn wegenbelastingvrij en je moet er een beetje in kunnen crashen.
Wie weet doe ik het nog wel een keertje die mercedessen zijn denk ik te gewild.

En ze verdwijnen naar afrika,.. Ik had die oranje van mij op mp gezet en kreeg de hele dag afrikaanse export bedrijfjes aan de lijn.
Een man vertelde me,. Ze rijden hier in holland 1.000.000 km,..
da's tot t koetswerk t begeeft.
Daarna gaan ze naar afrika,. timmeren ze er een houten bus van,.. rijden ze nog es een miljoen ermee,..
Dan ,. als ook t chassis niet meer te plakken valt pakken ze de motor eruit.
En die gooien ze in een boot en varen er gemakkelijk nog es een miljoen zeemijlen mee. Onverwoestbaar die industriemotoren.

Maar weer ff terug ontopic,.. niemand die meer pre-2000 underground tekno-materiaal heeft? Dacht toch dat er meer ouwe garde hier op t forum zat!

Als ik bij een vriend ben zal ik die krantenstukkies even scannen......moet ik wel even graven hier in de zooi maar ik heb ze (ergens)

Vette Bus Mario!!

Enne Marcuuu, mij mag je ook wel een lijstje van je platen sturen als je die hebt hoor!

IK heb nog wel redelijk wat beeldmateriaal van eind jaren 90 begin 2000 maar dat staat allemaal op tapes van m'n camera. Heb het nog steeds nog nooit laten digitaliseren. We hebben wel nog mooie 3d beelden van een tunnelparty die we een keer hebben gehouden hier in de buurt. Staat opeens de cameracrew van Yorin Strandpolitie voor je neus. Alles staat driedubbel op film en hun versie wordt nog steeds herhaald in de zomer. Elk jaar hoor ik weer van collega's dat ze me op tv hebben gezien. Lachen man!

Heeft iemand nog wel eens wat van jungleterra vernomen? Die zijn toch ook nog wel bezig.

@ Alex: Valt wel mee hoor. Als de politie komt is het feest niet afgelopen, maar ga je even later gewoon weer ergens anders verder :biertje:

Ouwe garde meldt zich :D

Ik had best veel maar dat is verloren gegaan bij de breuk met een jou bekende ex ;)

Ex van mij of van jou? Ghehheh,.. of van ons samen? :D

Ouwe garde meldt zich :D

Ik wil je nog wel bedanken voor alle mooie tijden die ik heb mogen beleven op en om de CybX feesten.

:okdan:

Graag gedaan,.. :mega: en dat is een vette understatement want we zouden t zo weer driedubbel overdoen!!

Als ik bij een vriend ben zal ik die krantenstukkies even scannen......moet ik wel even graven hier in de zooi maar ik heb ze (ergens)

Zoekt en gij zult vinden (Mattheüs 7:7)
Negentig procent van alles is troep! (Sturgeon's wet)

Eyo,..

Na een gouden tip van borg010 .
Weet niet wie t online heeft gezet maar eindelijk beelden van het legendarische
maasvlakte teknival. En ook een nieuwsuitzending.

Klik hier voor de link naar de videos

Zal later ff was krantenknipsels posten en foto's van de ontruiming!

:halleluja

rond deze tyd wast egt leuk
bestond mononom [nog net ] niet :D

Wat is eigenlijk de definitie van een Teknival? Een vergunningloos festival met allerlei verschillende soundsystems? Ben er zelf nog nooit geweest. Hier in Friesland kom ik er in elk geval nooit iets over tegen. :D

Het enige waar ik ooit iets over gelezen heb, is over de Spiral Tribe, en dan met name omdat die track Network 23 zo vet is. :P

afg oud en nieuw toch flink feestje gehad in ...dan wel ...groningen
forumlid bruce tradop ...meer "herrie"

juist in limburg/ friesland ruimte / kraaaaak:dj::smeris::D:walker::biertje::halleluja

Czechtek:

Lijp allemaal.... Maarja bij een voetbalwedstrijd de normaalste zaak van de wereld. Alleen vind ik het bij zo'n feest wel schrikken omdat het daar gewoonlijk er zo vredig aan toe gaat.

Laatst gewijzigd:
Ben daar ook geweest. Die flyer heb ik 2 keer.

Deze?
381040905_5_G5Pq.jpeg

381040846_5_fTSy.jpeg

ff voor the record,.. was in t cyb-x pand maar er waren die nacht veel systems present om te kicken!

Hier staan nog meer flyers
,. als je nog wat relevants hebt dat r niet tussenzit,.
Mail ze ff of up ze op de cyb-x spot!

Ja precies die heb ik 2 keer.

kan ze alleen niet te voorschijn halen. Ik had een collage gemaakt van al m,n flyers onder een glazen plaat. (niet geplakt) en met verhuizen heb ik hem onder m,n kleding kast gedaan met het op bouwen van m,n kast. Dat breekt het glas niet (dacht ik). Alleen heb ik nu al een par jaar m,n flygers niet gezien.

Van de Maasvlakte heb ik ook en van het jaar erna zelfde spot wat toen niet door ging.

fl
Deze?
381040905_5_G5Pq.jpeg

381040846_5_fTSy.jpeg

ff voor the record,.. was in t cyb-x pand maar er waren die nacht veel systems present om te kicken!

Hier staan nog meer flyers
,. als je nog wat relevants hebt dat r niet tussenzit,.
Mail ze ff of up ze op de cyb-x spot!

Maar er staat in de hoofd tytle 96. Het was toch 98 Maasvlakte ?

Bijlage de flyer. Deze heb ik ook.

Leukste feest van Cyb x was in de Vlaardingen oost iod ? Boven in een gebouw. Hellepoort.

Attachments

• 381042765_5_CIpx.jpeg
    381042765_5_CIpx.jpeg
    141,4 KB · Bekeken: 123
Je had het toch goed 96. Zie bijlage. Die heb ik ook.

Ik zag er veel bekend spul op de url tussen. Heb veel mono flyers

Attachments

• 381032531_5_BMbc.jpeg
    381032531_5_BMbc.jpeg
    90,5 KB · Bekeken: 93
  • 381031860_3_y7W7.jpeg
    381031860_3_y7W7.jpeg
    28,7 KB · Bekeken: 90
Back