Slamfm op Koninginnendag

Chow

Newbie
Slamfm staat op Rembrandtplein met best aardige lineup. Gaan er nog anderen kijken daar op Koninginnendag??

Slamfm staat op Rembrandtplein met best aardige lineup. Gaan er nog anderen kijken daar op Koninginnendag??

Als je claustrofobisch bent moet je het niet doen......die mensenmassa daar ontwijk ik zeker.....dus nee geen Slemefem....

Ik ben al jaren niet meer naar Amsterdam gegaan met Koninginnedag. Vroeger (vroegah) vond ik het wel leuk, maar het is me veel te massaal geworden en ik ben zelf ook een ouwe lul inmiddels.

Ben ook al jaren niet meer gegaan. Maar wil dit jaar mits het weer goed is toch maar gaan kijken een keer.. En mochten er forumleden wel gaan kunnen we misschien biertje pakken..

Een ding is zeker: het zal leuker zijn dan in Den Bosch, want hier is er dus echt geen moer aan!

Het leukste met Koninginnendag vond ik eigenlijk altijd een beetje door de Jordaan enzo slenteren en daar de kroegen/straatfeesten aandoen. En ook altijd leuk van die DJ's op de grachten, gewoon op straat. Die grote feesten op de pleinen heb ik altijd vermeden.

Jordaan is heel gezellig idd. Feest van Slamfm zal wel druk zijn. Vorig jaar waren er 15000 man aanwezig. Ik ga het echter toch proberen. Is het te erg dan sjok ik verder.

vroeger bij de mazzo en roothaanhuis was het wel cool.....

nu is het toch kut in a'dam (m.a.w. ik ben te oud om het nog spannend te vinden, teveel bezopen gasten, smerig vreten, drukte enz....)

Mssga ik wel naar tiga op de 29ste of naar digweed in panama

http://www.slamfm.nl/slamfm/koninginnedag/

dit is de line-up ik ken de helft niet maar de ander helft is not my cup of tea

Ricky Rivaro wil ik sowieso meemaken. Jammer dat er geen tijden bij staan.. Randy Katana.. Ook goed vind ikzelf.

vroeger bij de mazzo en roothaanhuis was het wel cool.....

nu is het toch kut in a'dam (m.a.w. ik ben te oud om het nog spannend te vinden, teveel bezopen gasten, smerig vreten, drukte enz....)

Mssga ik wel naar tiga op de 29ste of naar digweed in panama

http://www.slamfm.nl/slamfm/koninginnedag/

dit is de line-up ik ken de helft niet maar de ander helft is not my cup of tea

Jezus wat een schijt line up....sorry Chow maar dit is echt voor mensen die vet bezopen zijn en dat er een beat opstaat.....kleuterhouse.

En idd Mazzo....het doet me nog steeds pijn in me hart dat die tent er niet meer is....zit nu een kledingzaak in en die worden gek van alle toeristen die er komen om het gebouw van de Mazzo te bekijken......wat een feestjes heb ik daar meegemaakt zeggg......

En Digweed :halleluja dikke shizzle...

Ricky Rivaro wil ik sowieso meemaken. Jammer dat er geen tijden bij staan.. Randy Katana.. Ook goed vind ikzelf.

Maar als je Ricky Rivaro echt wilt meemaken dan ga toch niet naar zoiets massiefs? Pak hem dan in een wat kleienere ruimte waar ie lekker 2 uur draait ipv op kdag op het rbandts....dat snap ik niet......hij is hier nu al een paar keer in P3 geweest maar ik rtrek die shit die hij draait niet.....ook niet mijn kopje thee.

omg! mental theo...

'k ga liever naar 't Weteringscircuit waar de twisted een techno hoekje heeft...

Ga lekker naar Utrecht! VJen in de Helling en de volgende ochtend met m'n enorm zatte LSD hoofd rare dingen kopen. Altijd leuk. Vooral als je de volgende dag wakker word met speelgoedpaarden in je bed...

Twee keer per jaar zoek ik massa's mensen op. Eentje is Lowlands, en de andere ken ik nie echt omheen. Woon zowat bij de startersplek van de 4daagse in Nijmegen (waar anders) dus of ik nou wil of niet, struikel ik dan over de mensen.

En Digweed :halleluja dikke shizzle...

Digweed is echt 'n eikel eerste klas met 'n atitude van heb ik jou daar... da wou ik nog effe kwijt.

ik ga ook niet om met hem te borrelen he ;)

als ie maar lekkere plaatjes op zet.

maar misschien had ie zijn dag niet, ik hoor wel vaker dat mensen een attitude hebben waar ik zelf ook wel eens mee heb staan lullen en daar toen niks van gemerkt heb.

Ten eerste ben je zo oud als je je voelt :) Ik ben 43 geworden paar dagen geleden maar geniet gewoon van mooi werk. Ik ga in juli ook naar Nine Inch Nails in Amsterdam.

Maar goed. Misschien hebben mensen andere tips voor Koninginnendag in Amsterdam? Ik hou me aanbevolen hoor.

Ik word 30 over 2 weken maar voel me nog alsof ik 18 ben..... in mijn hoofd dan :P

Tja geen koningedag in Ierland dus ik ben er niet bij, ken de hele line up niet eens behalve mental theo :D

ik ben dan net geopereerd aan m'n otosclerose. dus lig met een opengesneden trommelvlies m'n narcose uit te slapen...

Back