Binnenkort €1000, wat te kopen

Ik mag niet vergeten te vermelden dat ik absoluut niet graag met software werk. Ik gebruik Reaper om op te nemen, verder geniet ik veel meer van hardware.

:confused:

succes :)

-C-

In dat geval kun je ook Maschine overwegen. Staat er nog eentje te koop hier op het forum.

Edit: vergeet Maschine maar met jouw PC specs. Gaat 'ie niet trekken...

Als je een MPC500 wil kopen... Bij www.playback.fr staat hij voor 399 euro. Koop er dan nog extra intern 128 mb geheugen bij via www.ebay.com voor zo'n 30 euro en nog een compact flash kaartje van 2 giga voor 10 euro. Dan heb je voor 439 euro een volledig uitgeruste MPC500 (zoals ik gedaan heb). Heb je nog 561 euro over voor een mixer, kabels, monitors, ...

stabby, mag ik voor de x(?)e keer de EMU XL7 nogmaals aanraden ??
sequencer , synthesizer , drumbak, midicontroller in één bak...volgens mij nog steeds wat je zoekt

(en anders : MPC500+Blofeld)

Binnen een maand heb ik €1000 en ik zou graag al eens overwegen hoe ik dat ga besteden. Ik heb momenteel een synth (Microkorg), een drumcomputer (ER-1) en een audio-interface met recording software (Reaper).

Een mixer heb ik zeker nog nodig, dan hou ik zo'n €850 over. Verder dacht ik aan een Blofeld, maar ik wil andere synths overwegen. Het moet een compact synthje zijn, een Korg R3 of Micro X overweeg ik ook en is net niet te groot.

Verder zou ik het niet goed weten. Ik heb effecten gehad (Lexicon MX-200 en Kaoss Pad 3), maar daar deed ik niet veel mee. Die heb ik dus verkocht. Ik wil nog wel een effectenbak overwegen, of iets gelijkaardigs (compressor of dergelijke, al weet ik niet wat dat juist doet). Of misschien een sampler/sequencer?

Ik mag niet vergeten te vermelden dat ik absoluut niet graag met software werk. Ik gebruik Reaper om op te nemen, verder geniet ik veel meer van hardware.

Dus kom maar op met de suggesties en alvast bedankt!

Ik zou voor dat geld een Yamaha S-90 kopen, heb je een hele goeie synth en master stage piano onder je vingers
Ik heb er toevallig 1 te koop voor 1100 maar onderhandelen kan altijd.

je koopt toch niet zo'n bejaarde MPC-kassa.....
hands on, misschien oldskool werken met een 'bejaarde' MPC kan soms ook een verademing zijn je creativiteit ten goede komen...i.t.t. die $%^%&*& computers waarbij de meeste al snel belanden in 10-talle VSTi's, plugins, mega libraries met keuze uit 1000'n nutteloze geluiden.

Zeg absoluut niet dat het heilig is, werk zelf ook op verschillende manieren maar je moet het niet aan de kant schijven alsof het nutteloos stuk gear is dat verouderd is en niet meer in te zetten is

Ik zal je mn girorekeningnummer geven..

ben je behalve van je geld ook gelijk van de vraag wat zal ik kopen met mn geld af! :duivels:

GURU idd....

je koopt toch niet zo'n bejaarde MPC-kassa.....

Liever mijn bejaarde kassa dan software die om de 5 minuten plat ligt. (en dit baseer ik op al die help me software doet het niet op deze partitie draadjes) :mega:

Liever mijn bejaarde kassa dan software die om de 5 minuten plat ligt. (en dit baseer ik op al die help me software doet het niet op deze partitie draadjes) :mega:

Wat een debiele redenering....

Ja net zo debiel als hetgene waar ik op reageer.

met GURU kan je hetzelfde werken als met een mpc.

Zou je dit kunnen veranderen in: met deze software KAN HETZELFDE als een MPC, je kunt ABSOLUUT NIET HETZELFDE WERKEN met dit stuk software als met een hardware MPC! En dat staat los van waar je het meeste fan van bent...en ja, ik ken GURU. Ik probeer altijd eerst ergens mee te werken of aan te ruiken om mijn eigen mening te vormen en daardoor ook zinnige dingen te kunnen melden ipv onwaarheden roepen alleen maar omdat een stuk hardware of software niet mijn ding is:peukie:

Back