maar waar gaat stabby nou al die inputs in steken?
super document1!
???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
super document1!
ja mpc hoeveel out heeft die om lekker te mixen?
microkorg
esx
die hebbe allemaal outs, waar ga je die insteken?
:
dus omdat iemand iets kiest wat je niet leuk vind is de draad kut?
mss heeft ie geen mixer met 24 of meer ins.
doe ff niet zo zielig joh, mensen hebben verschillende behoefte's en er zijn meer wegen naar rome.
Wil je iets maken of
kan je iets maken?
Willen en kunnen zijn erg verschillend he

GURU idd....
je koopt toch niet zo'n bejaarde MPC-kassa.....

Zielig, ???
weet je wat zielig is, een mpc een bejaarde kassa noemen, das zielig.

Binnen een maand heb ik €1000 en ik zou graag al eens overwegen hoe ik dat ga besteden. Ik heb momenteel een synth (Microkorg), een drumcomputer (ER-1) en een audio-interface met recording software (Reaper).
Een mixer heb ik zeker nog nodig, dan hou ik zo'n €850 over. Verder dacht ik aan een Blofeld, maar ik wil andere synths overwegen. Het moet een compact synthje zijn, een Korg R3 of Micro X overweeg ik ook en is net niet te groot.
Verder zou ik het niet goed weten. Ik heb effecten gehad (Lexicon MX-200 en Kaoss Pad 3), maar daar deed ik niet veel mee. Die heb ik dus verkocht. Ik wil nog wel een effectenbak overwegen, of iets gelijkaardigs (compressor of dergelijke, al weet ik niet wat dat juist doet). Of misschien een sampler/sequencer?
Ik mag niet vergeten te vermelden dat ik absoluut niet graag met software werk. Ik gebruik Reaper om op te nemen, verder geniet ik veel meer van hardware.
Dus kom maar op met de suggesties en alvast bedankt!
(geintje)
super document1!
Zielig, ???
weet je wat zielig is, een mpc een bejaarde kassa noemen, das zielig.
Dat ding is rocksolid en heeft 10x meer potentie dan dat GURU for sure!!
.

en waar gaat ie die van betalen?

Wat ben jij een vies irritant zuigend pubertje zeg, dude heeft 1000€ over (volgens mij komen je replays ook meer uit een gevoel van jaloezie), valt vast wel een mixer bij te sprokkelen, je praat poep man maar zoals al gezegt veel plezier met je torrents![]()