Binnenkort €1000, wat te kopen

ja mpc hoeveel out heeft die om lekker te mixen?
microkorg
esx

die hebbe allemaal outs, waar ga je die insteken?

ja mpc hoeveel out heeft die om lekker te mixen?
microkorg
esx

die hebbe allemaal outs, waar ga je die insteken?

Eeeuh, een mixer misschien, dat was volgens mij ook het basis idee van de TS,
Dat die een mixer en een synth wilde kopen??

Toen werd een MPC aangeraden waarna hij zelf guru had gevonden
en ik deze thread geen kut meer aan vond.

Dat kwam dus niet door de MPC maar door GURU :stupid:

Aangezien..... :z

dus omdat iemand iets kiest wat je niet leuk vind is de draad kut?
mss heeft ie geen mixer met 24 of meer ins.

doe ff niet zo zielig joh, mensen hebben verschillende behoefte's en er zijn meer wegen naar rome.

dus omdat iemand iets kiest wat je niet leuk vind is de draad kut?
mss heeft ie geen mixer met 24 of meer ins.

doe ff niet zo zielig joh, mensen hebben verschillende behoefte's en er zijn meer wegen naar rome.

Zielig, ???
weet je wat zielig is, een mpc een bejaarde kassa noemen, das zielig.
Dat ding is rocksolid en heeft 10x meer potentie dan dat GURU for sure!!

Ps ik heb een 8ch mixer en patchbay en dat is meer dan genoeg.

jonge jonge, kan een mpc niet tegen een geintje....:D

wat een grap zeg.....

ow ik krijg net een belletje van mijn pc, nu heb je GURU ook boos gemaakt hoor....

hij vind dat ie sinds zijn laatste update zo sterk is verbeterd dat het eigenlijk in de ierse kranten moest staan!

pfffff, wat is hier toch gebeurd. ik ben een aantal jaartjes niet zo actief geweest en nu ik de laatste tijd weer wat meer doe op het forum valt me die enorme spanning op. Er hoeft maar iets gezegd te worden of mensen gaan met modder gooien. CHILL PEOPLE! 8)

Zielig, ???
weet je wat zielig is, een mpc een bejaarde kassa noemen, das zielig.

na de mpc4k echt niet zielig hoor :P

maar zou het dan wel een bejaarde kassa met bling bling noemen *D
akai/numark loopt gewoon al heel lang te klooien
die dingen hadden nu subliem moeten werken met alle opties die je maar bedenken kan maar helaas

Binnen een maand heb ik €1000 en ik zou graag al eens overwegen hoe ik dat ga besteden. Ik heb momenteel een synth (Microkorg), een drumcomputer (ER-1) en een audio-interface met recording software (Reaper).

ER-1 weg doen voor een leukere drumbak moet wel lukken lijkt me
het enige bijzondere aan de electribes vind ik dat ze makkelijk en snel te gebruiken zijn maar de sound is niks bijzonders (persoonlijk smaak mss)

Een mixer heb ik zeker nog nodig, dan hou ik zo'n €850 over. Verder dacht ik aan een Blofeld, maar ik wil andere synths overwegen. Het moet een compact synthje zijn, een Korg R3 of Micro X overweeg ik ook en is net niet te groot.

voor 150,- een mixer kopen? waar dan?
blofeld lijkt mij een leuk compact bakje met die heerlijke waldorf sound
micro-x is ook heel leuk ding met tal van mogelijkheden (tis een trinity/triton in het klein

Verder zou ik het niet goed weten. Ik heb effecten gehad (Lexicon MX-200 en Kaoss Pad 3), maar daar deed ik niet veel mee. Die heb ik dus verkocht. Ik wil nog wel een effectenbak overwegen, of iets gelijkaardigs (compressor of dergelijke, al weet ik niet wat dat juist doet). Of misschien een sampler/sequencer?

je zou een leuke DAW uit kunnen zoeken en daar op oefenen wat een compressor etc doet dat leert in mijn ogen vaak het makkelijkst

Ik mag niet vergeten te vermelden dat ik absoluut niet graag met software werk. Ik gebruik Reaper om op te nemen, verder geniet ik veel meer van hardware.

Dus kom maar op met de suggesties en alvast bedankt!

software rulez :P (geintje)
maar zolang je maar een goed systeem gebruikt met goeie software en de juiste controllers heb je niet veel om zorgen over te maken
het geeft je veel meer vrijheid dan hardware en is goedkoper in aanschaf maar goed das een hele discussie los van de rest en er zijn tal van voor en nadelen over te bedenken
plus dat een combi van beide ook altijd een optie kan zijn natuurlijk :)

en waar gaat ie die van betalen?

Wat ben jij een vies irritant zuigend pubertje zeg, dude heeft 1000€ over (volgens mij komen je replays ook meer uit een gevoel van jaloezie), valt vast wel een mixer bij te sprokkelen, je praat poep man maar zoals al gezegt veel plezier met je torrents :doei:

Wat ben jij een vies irritant zuigend pubertje zeg, dude heeft 1000€ over (volgens mij komen je replays ook meer uit een gevoel van jaloezie), valt vast wel een mixer bij te sprokkelen, je praat poep man maar zoals al gezegt veel plezier met je torrents :doei:

ik zie nergens replays man waar heb jij het nou weer over! :D

hmm, iemand geeft zijn budget aan, dus daar moet je maar NIET vanuit gaan?
ja dan kan ie ook wel meteen de Wisseloord studio's kopen als ie ff doorspaard....

Of alles vintage kopen.....

ik ga weer even naar The Parate Bay NOG een versie van guru mee pakken....
Document1 ga jij maar lekker posten op geenstijl ofzo ouwe PVV-er! Je weet iig donders goed wat iedereen zou moeten doen
;) :okdan: :baco:

Back