Bovendien kannie lekker rammen op die pads van een 500, met een hoger budget dan maar een 1000 of zoals ik eerder al als tip gaf, een 2000XL met cardreader. Prima sequencer en dikke bak. Samples overladen geen punt, who needs usb?
Ik denk echt dat een mpc aan al je eisen voldoet. Geloof me nou maar als ik zeg dat je de samples inladen/bewerken in een ESX op ten duur niet relaxed gaat vinden. Houd dan die ER erbij als je die electribe tof vind..
En over een synth, lees gewoon wat reviews, gebruikers ervaringen en topics hier op het forum. Aan een blofeld ga je geen slechte koop hebben maar ik lees dat er toch wel wat dingetjes mis mee zijn. Maarja , prijs/kwaliteit/waar voor je geld verhouding is niet te evenaren op het moment denk ik.. K heb em zelf ook gehad maar door het ontbreken van een fatsoenlijke multimode de deur uit gedaan. Is inmiddels wel toegevoegd in het nieuwe OS maar hoe dat werkt, geen idee..
Wat ik ook voorbij heb zien komen in dit topic is investeren in een snellere pc. De laptop die je nu hebt is, sorry dat ik het zeg, RUK voor muziek maken.. Je wilt je tracks toch ergens in opnemen als losse sporen en ze dan nabewerken/mixen? voor 500 heb je al een basis intel systeem waar je goed genoeg mee vooruit kan komen...
Oh ja.. , dat je een eigen mening hebt oke.. Zeer belangrijk.. Maar de meeste mensen hebben al meerdere apparaten gehad en getest en vervolgens weer vekocht omdat het niet voldeet aan de wensen, waaronder ik zelf.. DOE iets met goed advies in plaats van om de maand een topic te openen met de vraag wat je precies moet kopen als je weer geld hebt om op te branden.. Durf eens een gok te wagen en ga bedenken wat je nodig hebt en waar je het meeste aan hebt. T apparaat dat jij mist waarmee je het meeste mee kan doen EN waar jij ook echt wat aan hebt is dan toch een logische aankoop?