Ik ben nieuw en ken er gewoonweg niets van.

ST11

Nieuwkomer
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden aangeschaft:

Korg Microkorg XL
Korg Electribe ESX 1
M-Audio BX-5a
Behringer XENYX 502
Sennheiser HD202

En vandaag nog een Tascam US-122L plus Logic 8 (hoop dat er nu geen nieuwe versie 9 aankomt in de komende maanden)

En ik ken er niets van.

Ben nu een paar dagen aan het spelen en alle handleidingen goed aan het doorlezen en het is LEUK zeg !!!!!!!! Ik hoop dat ik veel bijleer van jullie want het is nodig !!

Op mijn verlanglijstje staat de nieuwe Virus TI2 ?!! Maar eerst da ander materiaal onder de knie krijgen !!

setup.jpg

Hardstikke leuk! Veel plezier en welkom.

Welkom. :)

Is dit je eerste ervaring met MIDI apparatuur? Zo ja, dan zou ik het rustig aan doen, want hoewel je een leuke setup hebt staan, komt er waarschijnlijk veel tegelijk op je af nu. Misschien is het verstandig om eerst één apparaat onder de knie te krijgen en dan pas aan het volgende apparaat te beginnen. Beter één apparaat goed kennen dan twee maar voor de helft. Welke spreekt je nu het meest aan? Mij lijkt de ESX erg leuk om mee te beginnen. :okdan:

Wat voor stijl muziek wil je trouwens gaan maken?

Stijl wat techno, trance, of gewoon geluid die ik leuk vind. Inderdaad, ik heb momenteel het emeste gedaan op de ESX, en nog bitter weinig op de microkorg, het is veel lezen en zoeken wat ze precies willen zeggen en stap voor stap vind ik telkens iets wat ik wilde doen. Is leuk. Heb ook een boek besteld op amazon :

Dance Music Manual: Tools. toys and techniques

31YKByy%2BD%2BL._SL500_AA180_.jpg

Hoop dat ik daar ook iets kan uit leren...

Welkom, pas op dat je jezelf niet in de weg gaat lopen met al je spullen.

een warm welkom uit het zonnige zuiden :biertje:

Lekker boeiend of logic nou binnenkort in een nieuwe versie verschijnt: als je met deze versie lekker uit de voeten kunt, is het de jouwe !
Have fun met je nieuwe spulletjes en bedenk dat er nergens een knopje "sloop mij" opzit, oftewel: freak in vrede !

haha jij doet het net omgekeerd als ik :)

electribe ziet er zo smooth uit op een houten ondergrond

Leuke gear om mee te beginnen... welkom!

all hands full zou ik zo zeggen ( zie avater)
welkom welkom , bij de drie biggeltjes , vraag maar raak agge maar leut het

Dat is meer dan waar ik mee begon,één CASIO SK1:okdan:

:biertje:

Yess.. hier een SK5 :)

Oh en altijd goed om te zien dat er ook nog mensen zonder kapsones zijn :)

Attachments

• thump_766610boing.gif
    thump_766610boing.gif
    72,8 KB · Bekeken: 107
Neen, dit is ze :

hayden_07.jpg

Zoek de 2 verschillen !!!!

Back