Samples kopen

T-mon

Nieuwkomer
Hallo,

Ik moet het meer van mijn spel hebben dan van mijn kennis op het gebied van synths en computers merk ik al.

Ik heb vandaag een gig aan geheugen voor mijn motif xs gekocht en wil nu
een hammond sample downloaden. Maar de betaling wil niet lukken want ze vragen om je creditcard. Is dit de enige optie of kan het ook ergens met internetbankieren.

Ik zeg nogmaals ik ben een leek op dit gebied dus als iemand me kan helpen of andere sites weet hoor ik het graag.

Groet Timon

er zal vast wel een usergroup of forum bestaan voor de yamaha die ook nog eens geluiden uitwisselen... misschien is dat wat! hoef je helemaal niet te betalen!

Krijg net een tik op mijn schouder van een maatje van me die een motif gehad heeft: maakte gebruik van deze site: http://www.gotchanoddin.com/motif/sounds.html

Ik had die site al gevonden maar die gaat vooral in op hip-hop samples.
Ik heb helaas geen hammond aangetroffen maar thx voor de hulp!

ik heb ook al sites als easysounds en motifator gevonden maar ik weet
niet of je daar ook op andere manieren kan betalen dan met je creditcard.
:doei:

Lust die Motif ook wav. bestanden? Ik heb geen zin om dat zelf uit te zoeken. Ik heb nog mooie mellotronsamples van een B3 (te horen op Point of no return) in E-mu formaat die ik zo kan formatteren. Verder heb ik nog een stuk of 4 (multi)samples van een B3 met en zonder (snelle en langzame) Leslie in audioformaat... maar die moet je wel zelf loopen. Ik begin daar niet meer aan. Dit jaar of begin volgend jaar komt er een echte Hammond in huis.

Je XS heeft er toch ook basis-golfvormen zoals sinussen in en een Leslie-effect? Je krijgt dan 4 of 8 drawbars in de vorm van een ris sinussen, en met een beetje programmeerwerk kun je ook nog eens je sliders toewijzen aan het volume.

Back