YAMAHA JX3P

JAW

Ouwe rot
Vanavond zapte ik langs het songfestival en zag de Zwitserse band Lovebugs bezig. De toetsenist speelde overduidelijk op een JX3P, maar aan de achterkant stond YAMAHA. Zie foto-bewijs. Wie doet nu zoiets???

Attachments

• JX3P-1.jpg
    JX3P-1.jpg
    467,1 KB · Bekeken: 86
  • yamahaJX3P.jpg
    yamahaJX3P.jpg
    305,7 KB · Bekeken: 66
  • JX3P-2.jpg
    JX3P-2.jpg
    426,3 KB · Bekeken: 64
dan heeft ie met yamaha afgesproken om voor hen reclame te maken, waarschijnlijk tegen graties spullen of een flinke korting.
maar ja, als je een jx3p hebt, dan wil je die wel gebruiken , natuurlijk.........................
/
.

En speelde -ie ook live? Kan me niet voorstellen. Mijn hemel, wie kijkt er nou naar het Songfestival als je al zo weinig tijd hebt om achter je eigen spullen te zitten.....

Zoals ik in de andere post ook zei: Alicia Keys heeft zo'n "Yamaha" Jupiter 8. Beetje belachelijk zicht...

Zoals ik in de andere post ook zei: Alicia Keys heeft zo'n "Yamaha" Jupiter 8. Beetje belachelijk zicht...

huh wilje zeggen dat in die clip met jp8 ...er een yamaha sticker op zit whaaaaaaaaaaaaaa
roland looks en yammie reclame
zet dan een bord neer ofso
geen plagiaat met rolands super bak van toen
zet alicia ...achter een cs80 dan
gx1 hemels
staat prima denkik

Heheh... vette shit ja dit. Er gaan ook foto's rond van Justice met draadloze gear...!

Wat een zielig gedoe weer zeg die synth-vervalsing.... zo zie je maar weer waar commercie allemaal toe kan leiden. Een Yamaha Jupiter 8 :stupid

Als je jouw naam op andermans producten laat plakken kan je toch niet meer serieus genomen worden?

Ik ga straks nog even spelen met mijn Roland CS-30! ;)

Hoe staat het met de Casio Spirit? Ik heb nog niks vernomen btw via de mailinglist :(

Hoe staat het met de Casio Spirit? Ik heb nog niks vernomen btw via de mailinglist :(

Gek genoeg (ik heb het voorzichtig geprobeerd) lijkt de knop nu weer wat beter te bewegen. Maar helemaal in orde is het natuurlijk niet....

Staan er op die pots eigenlijk typenummers? Ik bedoel, als je weet welk type het is, kan je dan makkelijk nagaan of die nog te koop zijn? Ik heb geen idee of dat nu allemaal speciaal spul is wat er in zit of gewoon allemaal standaard electronica; ben er helaas niet zo in thuis :( Het zal natuurlijk allemaal wel verouderd zijn natuurlijk en daardoor moeilijk te verkrijgen.

Meestal is dat vrij algemeen spul....net zoals potmeters van Alps bv......wat ik zag op het schema is dat hij iets van 4 of 5 standen heeft uit mijn hoofd...maar anders even verder babbelen in de desbetreffende thread ;)

Back