Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Persoonlijk vind ik de Huilende Rappers erg koel, maar dat is inmiddels alweer beetje ouder en niet een hele typische hiphop plaat. Wel supervette en erg grappige trek: http://www.youtube.com/watch?v=iOOgvPmEx64&fmt=18
Ben benieuwd naar je track, en wat uiteindelijk je beat is geworden. En stoor je niet aan opmerkingen zoals: het mooie van hiphop is dat dat geen zak uitmaakt. Dat gasten maken dus die ruk rapmuziek (denk ik, ik kan er naast zitten natuurlijk maar de opmerking getuigd van weinig kennis en beperktheid van geest)

Mooie van Hip Hop is dat dit dus helemaal geen zak uitmaakt![]()

JAHAAA!!!
Ik ben echt zooo'n fan van de huilende rappers man!
Echt geweldig!!! Al hun songs staan trouwens gratis te downloaden op hun site he.

als er een ding is in Hip Hop wat zich afscheid van de rest van de hedendaagse muziek is het wel de afwisseling in beats en muziek, er is geen standaard 808 kick die onder iedere beat moet zitten omdat het anders niet ´echt´ en ´hip´ is. Ik snap ook echt niet waar jouw opmerking vandaan komt, je zou zelf juist moeten toegeven dat deze deversiteit hetgene is dat Hip Hop interesant maakt...
en toch is precies te zeggen of iets hiep hoip is of niet
lekker divers dan hehe
Nee, da's een andere...ik ken m wel, it's not me
Dude, jouw opmerking getuigd pas van weinig kennis en beperktheid van geest, als er een ding is in Hip Hop wat zich afscheid van de rest van de hedendaagse muziek is het wel de afwisseling in beats en muziek, er is geen standaard 808 kick die onder iedere beat moet zitten omdat het anders niet ´echt´ en ´hip´ is. Ik snap ook echt niet waar jouw opmerking vandaan komt, je zou zelf juist moeten toegeven dat deze deversiteit hetgene is dat Hip Hop iinteresant maakt... tja of je luistert echt een maar naar Hip Pop![]()
Dude, jouw opmerking getuigd pas van weinig kennis en beperktheid van geest, als er een ding is in Hip Hop wat zich afscheid van de rest van de hedendaagse muziek is het wel de afwisseling in beats en muziek, er is geen standaard 808 kick die onder iedere beat moet zitten omdat het anders niet ´echt´ en ´hip´ is. Ik snap ook echt niet waar jouw opmerking vandaan komt, je zou zelf juist moeten toegeven dat deze deversiteit hetgene is dat Hip Hop iinteresant maakt... tja of je luistert echt een maar naar Hip Pop![]()
ik ken idd niet zo veel underground nederlandse hip hop, maar wat ik zelf niet snap is dat die gasten als party squad en bv dat nr van tijd machine echt klinken als een natte krant. (mix helemaal kut en blijkbaar geen moeite genomen om een goede mastering te laten maken ofzo)... ik verbaas me daar echt over dat dat gewoon in de top40 kan staan naast amerikaanse producties die helemaal top klinken.. (en dat blijkbaar niemand in nederland dat hoort ofzo)
maar wat ik zelf niet snap is dat die gasten als party squad en bv dat nr van tijd machine echt klinken als een natte krant. (mix helemaal kut en blijkbaar geen moeite genomen om een goede mastering te laten maken ofzo)
Wat een domme opmerking weer.party squad is voor kinderen, en beluisteren die muziek op hun mobiel, over zo'n mini intern speakertje, natuurlijk hoor je dan de kwaliteit niet.
sounds die 'in' zijn, zijn saai!
voor alles geldt: doe het maar eens goed, dan lullen we verder!