HipHop kicks Miami Bass of de droge tok

Jongen, dude... heb je wel eens met je oren open geluisterd??? Sjees!
Kijk, ik ben absoluut geen fan van partysquad en dat soort nederlandse poepshit muziek, maar dat neemt niet weg dat de mixing en mastering (en ja ook die van die tijdmachine) hartstikke goed zijn. Ga jij dat maar eens even lekker proberen!

Feit blijft dat het verder kutmuziek blijft, stomme teksten, compleet geen flow, maar dat is nu eenmaal deze muziekstijl, zeer geschikt voor 16 jarige discotheek snolletjes. Maar de mix en mastering zijn gewoon goed.

En ga dit vooral niet met Amerikaanse Hiphop/rap vergelijken, want dat heeft gewoon echt NIKS met elkaar te maken. Dat is hetzelfde als Intwine vergelijken met Dimo Borgir of O-Zone vergelijken met Infected Mushroom... heeft allemaal gewoon echt compleet geen flikker met elkaar te maken!

Dus gast, wat lul je over je straatje? Je bent niet eens een echte piraatje!

pfff wat een bullshit... luister jij eerst maar eens een track van britney spears ofzo en dan die tijdmachine track. als je dat verschil niet hoort ben je echt doof...

pfff wat een bullshit... luister jij eerst maar eens een track van britney spears ofzo en dan die tijdmachine track. als je dat verschil niet hoort ben je echt doof...

Wat zegt "een verschil horen" over of iets goed is of niet? Afhankelijk van welke Britney track, en welke PS track...en dan is er ook nog zoiets wat beargumenteren heet?
Beter dan termen als "bullshit" en "als je dat niet hoort...ben je doof"...bullshit maakt ieder voor zich maar uit en als je WAT(?!?!?!) hoort dan?

Tering dude, sorry dat ik nu pas reageer hahaha kom net van vakantie terug maare ga ook eens zou ik zeggen...dan kan je misschien mijn posts beter lezen, en zie je misschien dan wat ik bedoel. Dan zie je dus ook waarop ik reageer, en weet je gelijk dat je opmerking kant nog wal raakt. Tevens weet je ook niet wat de meeste mensen die hier op het forum zitten doen in het dagelijks leven, in welke hoek, enz...dan zou je ook anders lullen misschien.

Maar begin eens opnieuw met het lezen...en kijk dan of we het nou met elkaar eens zijn in de basis of juist niet

Volgens mij moet je je eigen reply nog maar eens nalezen.... verder kan het mij aan me reet roesten wat voor beroemdheden er hier op dit forum zitten 8>

Grapjasje! Ga je nu mij lopen vertellen of ik dat verschil hoor of niet?
Ach... droom maar lekker verder in je eigen wereldje, ik hou de eer aan mezelf... :engel:

Je werkt toch in opdracht van? Dan mogen/moeten zij het toch gewoon uitmaken?
Als ze het dan ook niet weten dan kan je zelf iets gebruiken wat jij vet vindt.

Volgens mij moet je je eigen reply nog maar eens nalezen.... verder kan het mij aan me reet roesten wat voor beroemdheden er hier op dit forum zitten 8>
Grappige is dat als je je aap noot mies er nog eens bij zou pakken en goed kijken...je zou zien dat jij tegen mij in ging terwijl wij hetzelfde vinden?!?! Da's toch vreemd of niet?

Maar laat maar, even goede vrienden...oh nee, dat waren we al niet. En als je ook deze keer weer goed zou lezen zou je het verschil in bedoeling er uit kunnen halen en zien dat er wel degelijk iets zinnigs in zit zij het op een geirriteerde toon door jouw domme post:D

En toch is het wel vermakelijk hoe sommige simpele draadjes uit kunnen lopen op van die ellenlange discussies... hahaha! Ik hou d'r wel van! *D

wat is nu een maimibass eigenlijk.... zo'n 1 van Gloria Estefan

Wat zegt "een verschil horen" over of iets goed is of niet? Afhankelijk van welke Britney track, en welke PS track...en dan is er ook nog zoiets wat beargumenteren heet?
Beter dan termen als "bullshit" en "als je dat niet hoort...ben je doof"...bullshit maakt ieder voor zich maar uit en als je WAT(?!?!?!) hoort dan?

niet om te zeiken ofzo, maar de saw bas klinkt toch echt niet vet.. en dat glazige geluid maakt het ook een beetje traag.. buiten dat is het super mono en is er niet ECHT veel werk gedaan om de vocal helemaal recht te trekken.. er zitten een paar timing foutjes in..

dat bedoel ik.. dat zou je in een willekeurige Amerikaanse productie uit het BS/justin/ timbaland enzo kamp niet horen

Ik durf bijna zeggen: liever een track vol met glitches en timingsfouten omdat de vocal is samengesteld uit 20 verschillende goed ingezongen takes, dan één take met constant dat autotune gejengel. Alsof iedereen tegenwoordig met een opengesneden keel probeert te zingen.

Tenzij je natuurlijk 'Shooting Star' van Air Traffic luistert, daar is de vocal én slecht ge-edit én geautotuned. Hij zit ergens onder het drumstel, langs die fasefout.

hip hop en r&b zijn over een 2,3 jaar alweer dood en begraven joh. ga wat anders doen. ;)

koop een SE-1X voor die lekkere hiphop bassen

waarom... niet zeiken gewoon doen!

Back