Kosten van je setup

Kosten van je setup

• Ik verdien genoeg om m'n setup op peil te houden en nog wat om te eten ook.

Stemmen: 9 34,6%
  • Ik verdien wel wat maar heb er nog een baan/banen bij omdat er ook brood op de plank moet komen.

Stemmen: 1 3,8%
  • Wat ik verdien stop ik ook metteen weer in m'n setup

Stemmen: 4 15,4%
  • Ik verdien niets maar ik doe het rustig aan en dan blijven de kosten beperkt.

Stemmen: 2 7,7%
  • Verdienen? D'r moet dik geld bij.

Stemmen: 10 38,5%

• Totaal aantal stemmers
    26
Sja, 'k werk en woon op mun eigen, dus VEEL geld heb ik nooit over.. Maar ik hou het nu gemiddeld op 1 keer per jaar een grotere uitgave, en af&toe wat kleiner spul of aanbiedingen.. =>'Who NEEDS food & clothing??'
En 't (beetje) geld wat ik af&toe krijg van optredez, gaat allemaal in d'n studio!
Ach ja, OOIT heb ik genoeg..:D

LOL! dat wordt nog leuk morgenavond met de 1e DSF Utrecht borrel in cafe de STad.....ineens heeft niemand geld om de rekening te betalen ;)

Woon ook op mezelf maar heb het laatste jaar vrij veel geld aan apparatuur uitgegeven.

Alles wat ik nu heb, is het afgelopen jaar allemaal gekocht. Denk dat ik in totaal z'on 4700 pleuro heb uitgegeven.

Vind het daarom dan ook wel ff genoeg.

Wil er nu voporlopieg eerst maar eens een tijd actief achter gaan zitten en dan kijken we wel weer verder.

Heb in ieder geval het geluk dat ik nog al eens moet draaien hier en daar en dat levert ook wel leuk geld op wat ik weer mooi kan gebruiken voor gear.

Back