solo gitaarsynth/synth in Queen - I want to break free

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
live zou die wel een gitaarsynthje gebruiken denk ik,
maar op het studio album zou het idd een minimoog kunne geweest zijn

Live speelt ie m gewoon op gitaar, studio was een MiniMoog. Ik heb het van Dhr May zelf namelijk

Terwijl Freddie zeker thee voor je inschonk en jullie vanuit het vliegtuig de Kaaiman-eilanden zagen liggen, kom op Manu, wat een :kont: argument zeg. :r

? Wat is dat nou voor opmerking weer? Het geen argument, ik vertel gewoon wat ik van die man heb gehoord. En nee Freddie was al dood, dus thee zat er niet in.
Waarom is het zo onwaarschijnlijk of zoals jij het brengt gewoon domweg een leugen dat ik Brian May heb ontmoet en mee gepraat?

Terwijl Freddie zeker thee voor je inschonk en jullie vanuit het vliegtuig de Kaaiman-eilanden zagen liggen, kom op Manu, wat een :kont: argument zeg. :r

Sterrenkundige May zegt 't ergens in een interview op een DVD...
Als ie recht in de camera praat is 't net of ie 't tegen jou heeft... denken sommige mensen... die TV presentatoren op straat groeten omdat die ook elke dag bij hen thuis zijn :dubbel:

Er zijn mensen die alleen thuis lekker lopen te freaken uurtjes tussendoor of in het weekend en 's ochtends naar hun werk gaan en 's avonds na de file weer thuis komen en er zijn mensen die ook van muziek hun beroep maken, op plekken komen, spelen, mensen ontmoeten, in hotels zitten...
Maar goed, denk wat jullie denken...de groetjes

hmm cool dat het gwoon op het keyboard gespeelt is, laat ik voor de verandering aannemen wat Manu zegt :P

Heb nogeens een paar keer zitten luisteren, en het is inderdaad wel te doen ja.. als-ie met een gitaar was aangestuurd dan had het denk ik "glitcheriger" en happiger geklonken (zoals op de Korg-x911, vond ik niet zo heel geweldig)

Overigens is mijn post hierboven expres zo kort door de bocht geschreven....voor het geval jullie daarover gaan vallen (vast wel).
Wilde aangeven dat het zo makkelijk is om je conclusies te trekken op basis van je eigen referentiekader...er is nog een hele wereld buiten je eigen wereld, waar hoe raar het ook klinkt je dat soort mensen inderdaan tegenkomt/kan ontmoeten/spreken enz.

Ik ken jullie niet, weet niet wat jullie doen...hoeft ook niet, maar jullie weten dat ook niet van mij, of misschien een beetje

hmm cool dat het gwoon op het keyboard gespeelt is, laat ik voor de verandering aannemen wat Manu zegt :P

Heb nogeens een paar keer zitten luisteren, en het is inderdaad wel te doen ja.. als-ie met een gitaar was aangestuurd dan had het denk ik "glitcheriger" en happiger geklonken (zoals op de Korg-x911, vond ik niet zo heel geweldig)

Hahaha, de discussie was volgens mij al weer veranderd in of ik de waarheid sprak over het ontmoeten van Brian May...maar goed, niemand hoeft me uberhaupt te geloven of iets van me aan te nemen MAAR dat het gaat om een synth-solo mag toch wel duidelijk zijn. Hier allemaal, of de meeste mensen met echte synth-oren dusssss kom op mensen.

De bends en frasering zijn voor een beetje toetsenist zo te doen. Er zitten hier minder spelers volgens mij op het forum, maar zij die dat wel doen weten dat.

ik kan het niet, maar als ik t hoor moet je als je een beetje kan spelen dit wel kunne spelen hoor zo boeiend is t allemaal niet idd

goed met je wielen omgaan, en gewoon goed kunnen spelen

Er zijn mensen die alleen thuis lekker lopen te freaken uurtjes tussendoor of in het weekend en 's ochtends naar hun werk gaan en 's avonds na de file weer thuis komen en er zijn mensen die ook van muziek hun beroep maken, op plekken komen, spelen, mensen ontmoeten, in hotels zitten...
Maar goed, denk wat jullie denken...de groetjes

mijn opmerking was helemaal niet tegen jou bedoeld... gewoon meer als een grappige toevoeging aan mijn verklaring

kopje thee nu?

mijn opmerking was helemaal niet tegen jou bedoeld... gewoon meer als een grappige toevoeging aan mijn verklaring

kopje thee nu?

Kan wel een koffietjuh gebruiken om eerlijk te zijn

Op het album The Works waar dit nummer opstaat gebruiken ze o.a. voor dit nummer een Linndrum en een Roland Jupiter 8, dus die solo is een Jupiter 8 :koffie:

bass wil je ruzie met manu ofzo? ;)

Hahaha...het zal me echt aan m'n reet roesten hoe lang deze thread nog doorgaat. Ruzie krijg je uberhaupt niet snel met mij hoor, al helemaal niet op deze manier. Irritant is echter wel als mensen je zo goed als voor leugenaar uitmaken vind ik, maar zelfs dan

Btw Bass, ik heb gisteren wat gedronken op het terras...ze hebben daar onder andere cola en bier, kan je hieruit afleiden met zekerheid wat ik gisteren heb gedronken op het terras?

Ik ga naar buiten, lekker van het weer genieten.

Btw Bass, ik heb gisteren wat gedronken op het terras...ze hebben daar onder andere cola en bier, kan je hieruit afleiden met zekerheid wat ik gisteren heb gedronken op het terras?

LOL

ik heb gisteren wat gedronken op het terras...ze hebben daar onder andere cola en bier, kan je hieruit afleiden met zekerheid wat ik gisteren heb gedronken op het terras?

Bier! Ik weet het zeker! :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back