Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tadaaaa!
P.s.1. Ik heb trouwens ook altijd gedacht dat het een gitaar-synth-solo was hoor.
P.s.2. Dit bewijst maar weer eens dat Manu niet altijd uit z'n nek kletst.

kben verder geen Queen-fan hoor, maak je geen zorgen![]()

Ik snap niet waarom wikipedia betrouwbaarder zou zijn dan iemand die Brian May zelf gesproken heeft! Ik bedoel, wikipedia is heel leuk, totdat je gedetailleerde info tegenkomt over dingen waar je zelf ook veel van afweet. En waarom zou Manu hierover lopen liegen...?
Dat ik als bron niet betrouwbaar zou zijn komt doordat er mensen zijn die dus blijkbaar niet geloven dat je als simpele jongen uit Nederland ooit iemand als Brian May zou kunnen ontmoeten en spreken. Je moest eens weten hoeveel muzikanten, artiesten en bekende producers & engineers bereikbaar zijn en openstaan voor contact, beantwoorden van vragen, samenwerkingen enz...
Ja, zodra je in principe een collega bent (en anders ook wel), valt dat ontzettend mee met wat je zou verwachten aan afstanden en arrogantie hè! Of in ieder geval, dat merk ik in mijn eigen vakgebied wel heel erg.Dat ik als bron niet betrouwbaar zou zijn komt doordat er mensen zijn die dus blijkbaar niet geloven dat je als simpele jongen uit Nederland ooit iemand als Brian May zou kunnen ontmoeten en spreken. Je moest eens weten hoeveel muzikanten, artiesten en bekende producers & engineers bereikbaar zijn en openstaan voor contact, beantwoorden van vragen, samenwerkingen enz...
Zag deze thread gisteren pas, en heb niet gekeken wanneer die discussie precies liep. Ik reageerde in eerste instantie eigenlijk ook op dat schamen voor Queen.Maar niemand hoeft dat ook aan te nemen als waar, is ook geen punt hoor hahaha. Grappig dat je er nog op terugkomt eigenlijk.

Toen je schreef dat je Brian May ontmoet en gesproken had geloofde ik dat meteen. Maar wat ik wel raar vond is dat je dan aan hem gaat vragen of die solo gespeeld is met een synth of met een gitaar... ik bedoel, dat zou niet de eerste vraag zijn die in mij op zou komen. Ook niet de tweede en misschien zelfs nog niet eens de twintigste. Dus met een simpele meet&greet zou ik die vraag niet stellen. Maarja, iedereen is anders he. Leg eens uit, hoe was die ontmoeting, hoe lang duurde het, wat voor vragen stelde je, waarom stelde je ook specifiek deze vraag?