internet half plat ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik kan nog maar verbinding krijgen met 20% van alle websites, waaronder SF godzijdank :D dat is weer eens wat anders als andersom.

Ben ik de enige die er last van heeft ?

Wat is er jong. Kan je niet zonder je pr0n? :D

dat heb ik steeds vaker, dat dingen zoals zelf google even niet bereikbaar zijn.
komt volgens mij door de toenemende drukte op het www.
het slipt langzaam maar zeker dicht.

/
.

Geen last van, wel gisternacht adsl modem overleden door het onweer, sloeg hier 2 a 3 keer hard in, gelukkig verder niets kapot.

Zelfde probleem als je via een proxy die website's bekijkt?

Stekker eruit trekken van dat hele internet gedoe. Nix google en sites. Wel verbinding hebben... voor MIRC!!! Back 2 basic zeg maar.

Lekker analoog modem... totdat je zusje iemand wil bellen ;-P

Ik heb hier nog een krat vol postduiven...iemand interesse?

Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik had een uur geleden ook dat ik totaal offline was (in ieder geval: wilde een dozijn sites openen, die het allemaal niet deden). Iets met provider of kabels, denk ik dan - maar nu doet alles het weer. :)

Soms is analoog beter..soms digitaal...

Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik had een uur geleden ook dat ik totaal offline was (in ieder geval: wilde een dozijn sites openen, die het allemaal niet deden). Iets met provider of kabels, denk ik dan - maar nu doet alles het weer. :)

Hebbe lui met messen zitte ouwehoeren.... Oss heh ;-P

Bericht door een moderator:
Goed, internet werkt gewoon, niets aan de hand. Geen reden om dit verder op Synthforum te bediscussiƫren.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back