Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
opener t.o.v een vaak nauwe geknepen mix doordat alles in-the-box gebeurt.
CB4 was niet zo heel stabiel onder OSX maar CB5 lijkt dit goed onder controle te hebben.
Verder moet ik inderdaad aansluiten bij een eerdere reactie. CB5 is kwa functionaliteit op dit moment wat verder dan Logic 8.
waarmee merk je een verschil? waar had c4 soms problemen mee onder osx?
Dat vind ik dan weer een argument van niks. Wat wel een argument zou kunnen zijn is dat logic 8 momenteel erg voordelig te vinden is (soms voor de helft van de prijs van cubase).
Ik zit als software ontwikkelaar veel op de Core Audio api mailing lists te lezen, waar de devs van Logic en het hele Core Audio-gebeuren meepraten.
En daar lees je wel eens wat...
De implementatie van Logic in OS X is gewoon veel beter hierdoor, omdat het een eigen product is, en eventuele tekortkomingen in OSX worden direct weggewerkt.
Maar dat zijn natuurlijk dingen waar je als gebruiker niet direct bij stil staat.
OSX + LOGIC = symbiose.
Had ik inderdaad ook al genoemd in een eerdere post, maar mensen lezen volgens mij alleen de laatst toegevoegde post hahaha. Werkt goed btw

Ik vind dat ITB wel errug vaak als argument wordt aangehaald als de mix niet helemaal fris klinkt (en niet alleen hier, ook op Gearslutz, al zijn ze daar met die sport begonnen).
Wellicht tijd voor een paar tests?