Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gewoon een heel clean signaal er opzetten en niet al te hoog qua freq, dan moet het gewoon werken...(pitch to cv bijvoorbeeld, hoewel het voor geen meter nauwkeurig werkt natuurlijk maar who cares).

monomachine is idd ook een optie, vindt die keyS versie echt heel mooi, maar boven budget. de ms20 heeft nog steeds meeste interesse, al lijkt me de
monopoly ook gaaf. heeft niemand een ms20 waar die weinig mee doet, zou m graag overkopen namelijk. want stilstaande bakken is ook maar jammer

forget it, never nooit niet anders zou ik hem snel kopen: veel vraag, zeer weinig aanbod, dan weet je het wel. denk dat ie duurder is/wordt dan een multimoog,Mmmmhh....als ik een mooie 800DV tegenkom voor 850, dan weet ik niet of ik me kan beheersen. Vraag me af of je die nog wel tegenkomt voor die prijs!![]()
ja idd duur die ms-20, 800 tot 900 euro daarvoor is toch niet slecht lijkt me.
de ms10 is een stuk minder leuk toch?

Ik heb de MP ook.... puur analoog maar echt vet vind ik hem niet .
Vergeet niet te kijken naar een Korg 800 dv...moet voor 850 wel lukken en ik heb hem ook en hij vreet de MP echt op.
Van volvet tot de meest bizarre geluiden.
Aanrader!

monomachine is idd ook een optie, vindt die keyS versie echt heel mooi, maar boven budget. de ms20 heeft nog steeds meeste interesse, al lijkt me de
monopoly ook gaaf. heeft niemand een ms20 waar die weinig mee doet, zou m graag overkopen namelijk. want stilstaande bakken is ook maar jammer