800+ euro te besteden

je hebt gelijk ja.
ergens een midikeyboardje vandaan halen dus, indien de TS kiest voor een module zou kiezen.

ATC is idd ook een hele vette synth. echter niet zo gemakkelijk in het gebruik wegens dat touchpad. heb er nu zelf een drehbank bij en dat is al beter, hoewel niks gaat boven een synth met dedicated knoppen natuurlijk.
tevens mist die ATC in de verkoop net de (imo) vetste filtermodule (Arp).

vieze rauwe geluiden en diepe bassen. die haal je niet uit een sixtrack
daar doelde ik ook niet op, het ging om de mogelijkheden t.o.v. de mono/poly qua stemmen...
een osc die veel sublaag heeft zegt mij over het algemeen niet zo veel verder...

2- resonantie in maar 15 stappen verdeeld etc
mja maar da's alleen een probleem voor mensen die de reso realtime willen staan tweaken...
dat van die stapjes heeft te maken met de resolutie qua opslag der parameters...

Laatst gewijzigd:
ATC is idd ook een hele vette synth. echter niet zo gemakkelijk in het gebruik wegens dat touchpad. heb er nu zelf een drehbank bij en dat is al beter, hoewel niks gaat boven een synth met dedicated knoppen natuurlijk.
tevens mist die ATC in de verkoop net de (imo) vetste filtermodule (Arp).

SJJJJJJJJJJJJJJT JONGENS
Kga die atc kopuh van kuub.
verpest t nu niet mn vak geld ister volgende week ....
moet gelijk op

kjoedie man
heb jij een nieuwe met zeg maar de filters erin toch ...zoon paarse ?
:doei:
ben benieuwd
ff idd meteen een bcr eraan ligt niks te doen hiero
grt
die topicstarter had de teisco moeten kopen ././.:duivels:
of koedie zn multi
iknet kubb zn cash dusjjjjjjj

Octave CAT?
da's pas lekker

yep had one ...loosed it
heb m ingeruil dooit by martyn m house] om mn dual moog te kopen ...
octave is lekkere moog sounding bak stevig sub osc
denk datie erg lijkt op de teisco 110 ook
zelfde soort layout
op de sub osc na dan ,.....
:doei::geslaagd:

zietze zelden toch vindt t geen 1000+ waard
800 weer wel

zie dat er een mono/poly te koop staat. 800 euro, heb al gereageerd maar is dat een goede prijs voor een mono/poly? Qua hoeveelheid osc en knoppen lijkt t wel iets voor mij, maar qua sound heb ik gehoord dat ie niet echt ruig is... en dat is wel wat ik zoek. of kan hij wel brullen?

zie dat er een mono/poly te koop staat. 800 euro, heb al gereageerd maar is dat een goede prijs voor een mono/poly? Qua hoeveelheid osc en knoppen lijkt t wel iets voor mij, maar qua sound heb ik gehoord dat ie niet echt ruig is... en dat is wel wat ik zoek. of kan hij wel brullen?

is geen brullen, meer squeaken, met de effectsecite komen er wel lekkere ranzige scherpe eluiden uit, maar echt heftig wordt het nooit met de m/p gewoon omdat de vco's en het filter die typische korg sound hebben. is allemaal niet superzwaar of dik. beetje knetterig, wel leuk, maar anders.
over de prijs kan je natuurlijk van alles zeggen, 800 is in ieder geval voor de verkoper een goede prijs.

LUISTERT EEN MONOPOLY BEATS ALMOST EVERY SYNTH ...NIET QA SOUND WEL SPECS
DAAR BEN JE PAS NAAR ++++3 JAAR OP UIT GEJKEKEN ,..
ik zou 720.ofso bieden
deed de mine weg voor 650 is uiteindelijk geruiol tegen een nord modulair 350.
- en 300 cash

de monopoly is een vd weinige best wel onderschatte synths nog
anders zou die ook wel meer ri de 1200 gaan asde ms20 / oddisee

mijn mening 700 is wel ok nog 4 tha mp ! doen geen spijt van

die gozert moet nie zeuren betaalde der ook geen 800 voor
jemoet niet altyd betalen wat de vrager bied
ik heb een leuke trancendent 1 osc synth ...die egt cheap 350.-
iets 4 ya
kunje nog byna een micromoog erby kopuh leoooooooooooooooooo:D

persoonlijk zouikme niet blind staren op de prijzen reeel blijven :halleluja:stupid

Ik heb de MP ook.... puur analoog maar echt vet vind ik hem niet .
Vergeet niet te kijken naar een Korg 800 dv...moet voor 850 wel lukken en ik heb hem ook en hij vreet de MP echt op.
Van volvet tot de meest bizarre geluiden.
Aanrader!

Vergeet niet te kijken naar een Korg 800 dv...moet voor 850 wel lukken en ik heb hem ook en hij vreet de MP echt op.
Van volvet tot de meest bizarre geluiden.
Aanrader!

Mmmmhh....als ik een mooie 800DV tegenkom voor 850, dan weet ik niet of ik me kan beheersen. Vraag me af of je die nog wel tegenkomt voor die prijs! :)

Ik had jou 106 :-) is nu weg. Heb nu nog over : Micromoog en Mono/Poly. Samen beste duo na Gaston en Leo !

Beide hebben ook nog leuke Cv mogelijkheden.

Ik heb er 2 maanden geleden veel minder voor betaald , ik weet niet wat de gangbare prijs is ...zo vaak zie je ze niet.

Heb je trouwens die 2 cs30 nog hooihuis?Ik heb je volgens mij nog nooit echt bedankt voor je cs30 aankooptip.

Ik heb er 2 maanden geleden veel minder voor betaald , ik weet niet wat de gangbare prijs is ...zo vaak zie je ze niet.

Heb je trouwens die 2 cs30 nog hooihuis?Ik heb je volgens mij nog nooit echt bedankt voor je cs30 aankooptip.

Ja, die CS-30 heb ik nog steeds (jij ook zo te horen :)). Gaat ook niet snel de deur uit hoor, al moet ik zeggen dat ik op dit moment wel wat veel monobakken heb staan. Maar dat is een super luxe probleem eigenlijk :D

VintageSynthExplorer zegt $400 :bekdicht: :dubbel:

Op de geschatte waarde die aangegeven wordt op vintagesynth.com kun je niet voortgaan.
De EMS VCS-3 en Synthi A/AKS worden ze geschat op 3000 USD,terwijl ze meestal het dubbel gaan.
Of 18000 USD voor een complete Roland System 700,dan had ik er al een paar staan hoor.

Back