Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de MS-10 is veel beperkter (o.a. maar 1 oscillator en alleen het Low Pass-filter). Voor sommige dingen wel bruikbaar, maar ik zou als ik jou was eerder voor de MS-20 gaan ook al moet je er langer voor wachten.
Het voordeel van het kopen van oudere bakken is overigens dat ze waardevast zijn. Normaal gesproken krijg je er, als je iets weer kwijt wilt, in ieder geval hetzelfde bedrag voor terug. Hierdoor kan je gerust eens wat uitproberen en als je het niets vindt verkoop je het gewoon weer om wat anders te kunnen kopen. Zo kan je in ieder geval je eigen oordeel vormen over bepaalde bakken![]()

Ik zou een Roland JX-3P en een Ensoniq ESQ-1 kopen, en een TR-626 om ze allebei aan te syncen. De JX-3P heeft een beetje dat fuzzy 106 geluid maar dan zonder de brakke chips en is wat uitgebreider, en de ESQ-1 heeft dat rauwe blokkerige geluid en is ontzettend flexibel.
De JX en de ESQ hebben allebei een interne sequencer, dus met een TR-626 er bij kun je die triggeren cq syncen en heb je gelijk wat drums.
mario heb ik jou niet mijn sh101 geruilt?
sixtrak synth
!@ bikkel gebruikjij de esq met een midi controller eigenlijk ...
Uhh,.. Was jij dat?,..zou kunnen hoor,..Maar,.. Met een jp8000 misschien?
Die ik ook alweer doorgedraait heb voor een mc909!
Heb r trouwens wel veel lol aan gehad. Als mn studio af is koop ik ze allebei wel weer denk ik!
]
Ik heb mijn MS20 verkocht om een Jupiter4 ervoor terug te halen![]()

MARIO - STUDIOO,S ZIJN NOOIT AF [HIER iig niet]
ever changing color pad ...
![]()
En nou heb je ontzettende spijt he?
Geef maar eerlijk toe!![]()
Sorry maar ik heb echt nog geen seconde spijt ervan gehad.
Ik had ook het nieuwere type filter in die MS20 wat een beetje
een tegenvaller was nadat ik jaren op 'n oud type filter had gespeeld.
OTA of IC35.
Achja, ieder wat wils.

komt misschien nog wel , als je wat ruimer in de slappe was zit. zo ben ik er tav de ms20 4X ingerold. nu blijft ie toch echt ( tenzij ik.... tegenkom , misschien)ik heb mijn ms20 EN mpc2500 ingeruild voor een voyager keys
nee geen spijt nog![]()
ik heb mijn ms20 EN mpc2500 ingeruild voor een voyager keys
nee geen spijt nog![]()
Er staat al een hele tijd een Teisco 110f te koop hier op SF, die ook nog eens net gereviseerd schijnt te zijn. Is echt een aanrader; ik heb er zelf ook nog niet zo lang een en hij klinkt echt lekker! Op en top analoog QUOTE]
De Teisco 110F is naar het zonnige zuiden verhuist. Is niet echt geschikt voor bonkende donderbassen, wel voor ranzige freakgekuiden, net als de MS20.
Helaas is er geen toetsenversie van de Waldorf Pulse (+), dat bonkt en freakt wel.