sander
_
Gedeeltelijk wel ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nope, dezelfde klanken.....de stukjes varieren wel in bpm enzo, maar elk stukje heeft toch wel dezelfde klanken en drums.
laten we vooral de 909 en 808 niet vergeten om meer in SF termen te blijven.Dus als je geen probleem ziet dan klopt dat, want er is geen probleem en MC kutbeatz waar heb je het over? Ik probeer iemand te helpen en jij gaat het in ene zeiken noemen. Heb niets tegen een 808/909/606, ik heb ze zelf ook en ik gebruik ze actief. Maar als ik een keer een wat lagere snare wil dan pak ik een andere bak, wat dan weer zorgt dat ik creatief blijf en gemotiveerd.
grtzzzRb
omdat bij motown de drums maar een klein onderdeel zijn in het geheel, daar word ritme door meer dingen bepaald dan alleen de drums...Ik snap dit nou nooit, iedereen zit altijd maar te zeiken over dezelfde drumgeluiden..... op bijna iedere motownplaat werdt hetzelfde drumstel gebruikt maar hoor je daar ooit iemand over zeiken? Nee.laten we vooral de 909 en 808 niet vergeten om meer in SF termen te blijven.
Dat hogere geluid is de Juno 60. Maar ik weet niet welke waveform dat is of
dat er 2 tegelijk aanstonden. Denk wel dat de sub uitstond.

omdat bij motown de drums maar een klein onderdeel zijn in het geheel, daar word ritme door meer dingen bepaald dan alleen de drums...
bij huismuziek spelen drumsounds een prominente rol.
en een interessant drumpattern is AANZIENLIJK meer dan alleen goede geluiden...
o
bij huismuziek spelen drumsounds een prominente rol.
en een interessant drumpattern is AANZIENLIJK meer dan alleen goede geluiden...

Ik snap dit nou nooit, iedereen zit altijd maar te zeiken over dezelfde drumgeluiden..... op bijna iedere motownplaat werdt hetzelfde drumstel gebruikt maar hoor je daar ooit iemand over zeiken? Nee.laten we vooral de 909 en 808 niet vergeten om meer in SF termen te blijven.

omdat bij het gros v/d huismuziek het type geluid belangrijker geacht word dan HOE er word gespeeld/geprogged... net als met een Tering Bass Wie v/d Drie waarbij hetgeen er geprogged wordt vaak compleet niet ter zake doet... maar dat geluid he, nou nou nou... en dan zo lekker fiedeljeppen met de kutof...Kun je me dan aub uitleggen waarom de 808 en 909 zo verafgod worden, de sequencer kan het niet zijn want 3 kwart gebruikt sampels (als dat al niet 95% is )