Welke machines zijn dit?

Elec_Trix

Stamgast
Ik kwam deze foto tegen op myspace en ik wil weten wat er zoal op staat en waar die voor kunnen gebruikt worden in een live performance.

De man in kwestie is Boris Divider.

attachment.php

goed, ik weet ondertussen dat er een mpc tussenzit. maar voor rest weet niemand dus wat er nog op de foto staat..?

Akai MPC2000 en 'n Nord iets...

nord2.jpg

Clavia Nord 2 denk ik..

idd een speciale nord lead
clavia houdt van reclame heb jean michel jarre [pff] er mee zien zwaaien [nordlead 1 ]
kreegtie om vrekoop redenen uitraard

boris waarschynlijk ook
wel goede artiest lekkere electro

[ OOK MIJNN MYSPECE FRIEND ...]

en NOG

Jackal&Hyde.jpg

Jackal&Hyde4.jpg

Jackal&Hyde3.jpg

Jackal&Hyde2.jpg

BEDANKT VOOR DE ANTWOORDEN AL!! dit is heel nuttig!

1e foto: Roland MC-909 en een Access Virus C. Op de achtergrond boven de 2e MC-909 zie ik een Korg Microkorg
2e: synth op voorgrond is een Korg MS2000, dat ander is ook een Akai MPC(2000 denk ik)
3e: weer een mc-909 en eronder een Korg MS2000
4e: ik zie een mc-202 en een juno 106? iig een juno denk ik.. bovenste is een Sequential Circuits Pro-One en dat zilveren ding in het rack is een Akai S-1000
5e: zelfde als foto 3
6e: MPC2000 en daaronder een flink verklote synth of keyboard
7e: Kan 't niet goed zien, die onderste is een Korg K61(p?), bovenop een mixertje met rechts daarvan een MPC500
8e: weer die MPC500 en de rest kan ik niet zien

Verder kom ik niet :D

Laatst gewijzigd:
Roland R 70 ,EMU Rack Sampler , Mpc 2000 Classic. Boven de MC 202 ligt een TB 303. Juno 106 , EMU SP 1200, Akai S1000. Recht boven in is denk een Mini Moog

yes! bedankt voor de nuttige informatie gasten!

Getverdemme Jackyl & Hyde van die stomme trance electro voor mensen met tatoos op hun achterhoofd en een piercing door hun pik.

hahaha idd het is allemaal dik overgeproduced maar de nummers zijn echt wel steengoed vind ik. één van die mannen is 1/2 van Dynamix II !! dus ik vind niet dat je zo grof mag zijn. maar dat is dan mijn mening :)

en het heeft ABSOLUUT niets met trance te maken!

hahaha idd het is allemaal dik overgeproduced maar de nummers zijn echt wel steengoed vind ik. één van die mannen is 1/2 van Dynamix II !! dus ik vind niet dat je zo grof mag zijn. maar dat is dan mijn mening :)

Dynamix II is toch ook gewoon kut sinds Scott erbij zit? Dynamix II's beste track 'Just Give the DJ a Break' was nog met Lon Alonzo, uitgebracht vlak voordat die opstapte en Scott Weiser kwam. Leuk dat voor Scott dat hij in Dynamix II zit, maar dat is nu net de Dynamix II die ook kut is.

Ik bedoel:

vs

Hmmm...

Laatst gewijzigd:
Dicky, je trekt me de woorden uut me anus ;-P

Vroeger... Scratch-D

Vast wel eens verteld da ik met meneer Noller in de Ooij bij Nijmegen oop 'n balkon van 'n ouwe stal heb zitte blowen... goeie gast!

Maaruuuh, wil je un Dynamix kofferband beginnen ofzo?

Inderdaad Chinetti, doe mien die eerste maar!

Laatst gewijzigd:
Dynamix II is toch ook gewoon kut sinds Scott erbij zit? Dynamix II's beste track 'Just Give the DJ a Break' was nog met Lon Alonzo, uitgebracht vlak voordat die opstapte en Scott Weiser kwam. Leuk dat voor Scott dat hij in Dynamix II zit, maar dat is nu net de Dynamix II die ook kut is.

Misschien vind jij dat ze nu kut zijn, maar met Scott hebben ze een totaal andere sound gecreëerd die ik anders ook wel hard lust. Sedona is en blijft een all time favoriet van mij, maar "Just Give the DJ a Break" vind ik ook TOP!
Maar misschien komt dit doordat ik Jackal & Hyde ook leuk vind (behalve hun oerlelijke gimmick) en jij dus duidelijk niet als je Scott zijn stijl niet aangenaam vindt :) Dan denk ik aan "Seek&Destroy" en "Sound of Underground"

Maar goed, smaak is subjectief en valt niet over te twisten..

In bijlage heb ik nog een foto'tje om de draad verder mee te bevochtigen en alwaar ik graag terug zou weten welk materiaal hier op staat?

Attachments

• Infracid Setup.jpg
    Infracid Setup.jpg
    36 KB · Bekeken: 109
Dicky, je trekt me de woorden uut me anus ;-P

Vroeger... Scratch-D

Vast wel eens verteld da ik met meneer Noller in de Ooij bij Nijmegen oop 'n balkon van 'n ouwe stal heb zitte blowen... goeie gast!

Maaruuuh, wil je un Dynamix kofferband beginnen ofzo?

Inderdaad Chinetti, doe mien die eerste maar!

Leuke anekdote !! en wat wist hij te vertellen over de Nederwiet *D

alvast een :

Yamaha RS7000
Sherman Filterbank

Back