Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar wat is je probleem dan? Die M-audio is USB dus zo Plug'nPlay als maar zijn kan, of ik moet het mis hebben?
Gewoon in Qbeest de juiste midi-poorten openzetten en klaar????????
Bij Device-setting of iets dergelijks, ik werk zelf niet met Cubase, maar in elke sequencersoftware kun je ergens je geluidskaarten en/of midi-devices inschakelen en instellen.

dan zul je toch iets meer moeten gaan uitleggen lieverd. wat heb je al gedaan en welke problemen kwam je daarbij tegen? anders vrees ik dat niemand je kan helpen.
Eens...
Het eerste dat je kan doen is een toets indrukken op je Evolution en kijken op de transportbar of Cubase midi-signaal krijgt. Bij midi-in moet er dan een rood ledje uitslaan (kan ook groen zijn). Gebeurt er niks dan moet je bij devices->remote controle de Evolution instellen. Heb je dat al gedaan ......
Tja, je geeft ons idd wat weinig info. Wat gebeurt er niet wat je wel zou willen?
Eeeh... misschien een domme vraag maar: Wat zegt de handleiding van cubase hierover? (het hoofdstuk over VSTi's). Het lijkt er een beetje op dat wij je hier stap voor stap moeten gaan uitleggen hoe je een vrij eenvoudige, basis procedure moet uitvoeren. Als je de stappen in de handleiding volgt dan is het zo gepiept. Als het dan nog niet werkt dan kunnen we je vast helpen met het oplossen van het probleem.